Vorige week heb ik een 6600XT binnen gekregen, eindelijk voor een fatsoenlijke prijs
Helaas was de vreugde snel over, de kaart werkt namelijk prima zonder drivers (behalve dat je er niet mee kan gamen, want geen drivers). Maar zodra ik de AMD drivers installeer ziet mijn monitor er uit alsof die van de derde verdieping is gestuiterd
Groene strepen over het beeld, soms ook nog andere regenboog kleuren, flikkerend beeldscherm (aan, uit, alleen bovenin beeld, etc.). Na het verwijderen van de AMD drivers werkt het weer perfect 
Ik ben inmiddels een beetje ten einde raad, zelf heb ik al alle windows updates gedraaid, en ook andere driver versies geprobeerd.
De setup is als volgt:
- AMD Ryzen 5 1600X
- Gigabyte AB350-Gaming 3 (laatste bios versie)
- LG UltraGear 32GK650F (2560x1440 144Hz)
- CORSAIR Builder TX550 550W PSU
- Windows 10 20H2, nieuwste versie
Zijn er mensen die dit ooit hebben gehad, en zo ja, valt dit op te lossen? Thanks!

Helaas was de vreugde snel over, de kaart werkt namelijk prima zonder drivers (behalve dat je er niet mee kan gamen, want geen drivers). Maar zodra ik de AMD drivers installeer ziet mijn monitor er uit alsof die van de derde verdieping is gestuiterd

Ik ben inmiddels een beetje ten einde raad, zelf heb ik al alle windows updates gedraaid, en ook andere driver versies geprobeerd.
De setup is als volgt:
- AMD Ryzen 5 1600X
- Gigabyte AB350-Gaming 3 (laatste bios versie)
- LG UltraGear 32GK650F (2560x1440 144Hz)
- CORSAIR Builder TX550 550W PSU
- Windows 10 20H2, nieuwste versie
Zijn er mensen die dit ooit hebben gehad, en zo ja, valt dit op te lossen? Thanks!
What you see is always what you get.