Toon posts:

Experiabox vervangen voor een Draytek Vigor2710e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil mijn huidige ExperiaBox v10 vervangen voor een (oude) Draytek Vigor2710e (ADSL2/2+). Mijn internetabonnement is maar 50mbps. Hoofdzakelijk gebruik is surfen en weleens een filmp streamen. Ik dacht eerst even polsen, om onnodig frustraties te voorkomen.

Groet,

U.

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 22:08
Je verbinding 50mbps is dan zit je op vdsl of vvdsl. dit betreffende draytek versie kan alleen maar tot adsl 2 plus.

dus bespaar je eigen de moeite dat ding gaat nooit werken, plus hij is end of life krijgt geen updates meer dus gegeven moment zo lek als mandje,

Verwijderd

Topicstarter
jopoh schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:07:
Je verbinding 50mbps is dan zit je op vdsl of vvdsl. dit betreffende draytek versie kan alleen maar tot adsl 2 plus.

dus bespaar je eigen de moeite dat ding gaat nooit werken, plus hij is end of life krijgt geen updates meer dus gegeven moment zo lek als mandje,
Ik ben er net achtergekomen dat de Experiabox Annex B is, terwijl de Draytek Annex A loopt. Was een kwestie van even inloggen. In iedere geval dank voor je reactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfdMsu2n9hqY07NovZzjdfvefO0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k2usNrJAD5IKlEXjdkS26Kfv.png?f=user_large

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:05:
[...]

Ik ben er net achtergekomen dat de Experiabox Annex B is, terwijl de Draytek Annex A loopt. Was een kwestie van even inloggen. In iedere geval dank voor je reactie.

[Afbeelding]
VDSL is sowieso Annex A. Annex B is alleen aan de orde bij ADSL/ADSL2+ over ISDN

Verwijderd

Topicstarter
@ mad-dog

Zodoende leert men weer bij.

Ik bednak jullie voor het meedenken.