Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Vraag
Alle reacties
Het zou wel kunnen dat de omvormer een soort van maximum aan detail bewaart. Volgens mij is het bij mijn SMA (Tripower 9000-TL-20) ook zo dat ik de details per dag ouder dan iets van 100 dagen niet meer kan opvragen, die moet ik dan zelf al opgeslagen hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door psy op 03-10-2021 17:16 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik denk dat hier het probleem zit. Waarschijnlijk is de data dus op de verkeerde dag gelogged omdat de tijd niet goed stond.Leut schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:27:
...
Afgezien van een bijzonder issue met de tijdssynchronisatie, ben ik er verder zeer tevreden over.
..
Had hier toevallig afgelopen zaterdag ook last van. Kreeg email van SMA Smart connected dat er van alles mis was. Ik kon deze regels echter helemaal niet thuis brengen. Blijkt dat deze meldingen in juli gebeurd zijn (dat herinner ik me wel) en even later de datum verzet is van oktober naar juli.
SMA Smart connected pakte het zaterdag echter op alsof het nieuwe meldingen waren.
Probeer eens te achterhalen wat het tijdsverschil was ten tijde van de tijdssynchronisatie. In de log zie je dan een entry met 'oude tijd' en eentje met 'nieuwe tijd'
PVOutput - Panasonic Hit Kuro
:fill(white):strip_exif()/f/image/9i3OeINQwVNpcgaoXLkoGZjV.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/B9wJsCSXGbmiKjbkdVVJzx0B.png?f=user_large)