Dit lijkt me een situatie die meer voor komt, maar ik kan deze niet vinden op de CoronaCheck website. Een werknemer van ons is recent geimmigreerd naar Nederland (vanuit de VS), ze is volledig gevaccineerd. We zijn nog bezig met haar verblijfsvergunning (je mag beginnen met werken en daarna je verblijfsvergunning regelen als Amerikaan) dus ze heeft nog geen BSN.
Volgens de CoronaCheck kan je alleen naar de locatie in Utrecht (om je buitenlandse vaccinatiebewijs om te zetten in een QR code) als je een BSN hebt, dus ik vraag me af hoe dit nu zou moeten gaan? Elke dag een nieuwe COVID test doen verveelt ook snel.
Tevens, hoe moet dit nu voor bijv. Amerikaanse toeristen? Ze mogen wel Nederland binnen, maar vervolgens niet naar restaurants of?
Volgens de CoronaCheck kan je alleen naar de locatie in Utrecht (om je buitenlandse vaccinatiebewijs om te zetten in een QR code) als je een BSN hebt, dus ik vraag me af hoe dit nu zou moeten gaan? Elke dag een nieuwe COVID test doen verveelt ook snel.
Tevens, hoe moet dit nu voor bijv. Amerikaanse toeristen? Ze mogen wel Nederland binnen, maar vervolgens niet naar restaurants of?
[ Voor 15% gewijzigd door creator1988 op 29-09-2021 15:12 ]