Ik heb onlangs de beta 12.90 gedraaid omdat die sneller zou zijn dan 12.41 en met max payne is elke frame per seconde extra mooi meegenomen. Omdat ik nog steeds niet tevreden was heb ik de videokaart overgeclockt op 210/366. Na de pc uit te hebben gezet (na een nachtje spelen) is windows helemaal naar de kloten. Vooruit dan maar weer een verse install erop, prima toch? Mooi niet dus. Nadat ik via4in1 en daarna de videokaart drivers had geinstaleerd starte windows niet meer op. Is de GF2 nu dood? Ik ga iig een format proberen (al gedaan) en dan win98 erop zetten. Als het dan nog niet werkt weet ik dus dat ik een nieuwe videokaart moet gaan kopen..... meteen mooi excuus om de GF3 te gaan kopen
Verwijderd
Wat voor merk heb je? Heb je niet toevallig een asus en daarbij dat asus tweak proggie geinstalled? Bij een oudere versie daarvan heb je dat probleem namelijk wel eens, dat je pc niet meer opstart en je alleen in save mode erin komt 
Just a thought
Just a thought
Elsa Gladiac GTS2, zoals in mijn profile al staat.
Verwijderd
Oops ja sorrieOp maandag 20 augustus 2001 11:12 schreef GambitRS het volgende:
Elsa Gladiac GTS2, zoals in mijn profile al staat.
ff een smiley achter je post gezet staat wat vriendelijker (hint)
ik kan zo vroeg op de ochtend niet lachen, vooral niet na niet geslapen te hebben. En dan komt dit er op dit moment ook nog bij.... ok, het was eigenlijk mijn bedoeling mijn GF2 te mollen met overclocken, maar niet op dit moment
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet meer werkt nadat het overgeklokt wordt behalve als het niet goed gekoeld wordt. Zie je iets van brandplekjes op je kaart staan?
Heb je het IO-voltage goed staan (3,4 aangeraden, soms iets meer)? Weet je zeker dat je geen andere settings zoals fast write etc. geprobeerd hebt en vroeger nooit had. Dit laatste leidt bij mij ook tot vastlopers. Evt. de AGP 1ws read/write op disabled zetten?
Etc. meer info plz
Heb je het IO-voltage goed staan (3,4 aangeraden, soms iets meer)? Weet je zeker dat je geen andere settings zoals fast write etc. geprobeerd hebt en vroeger nooit had. Dit laatste leidt bij mij ook tot vastlopers. Evt. de AGP 1ws read/write op disabled zetten?
Etc. meer info plz
Bnet pindle#2913
Dat is allemaal irrelevante data. Wil je ook nog weten wat ik aan had toen ik aan het overclocken was?
Ik ben geen n00b die er geen verstand van heeft. FastWrites en SideBand staan hier altijd enabled, altijd al geweest ook. Het voltage is altijd hetzelfde. De Bios is altijd hetzelfde. Het is gewoon de combinatie beta-drivers en overclocken dat misschien mijn videokaart gemold heeft. Ik zie hier vaker mensen die door overclocken hun videokaart mollen. Het is geen AMD processor die je ff op 6gig zet, die processor die erop zit zit heel anders in elkaar. En de koeling was goed: PCI fan en een externe kamerventilator die erop blaast. Als je denkt dat overclocken je videokaart niet kan mollen, zet je core/mem maar eens 3 keer zo hoog. Een normale processor kan hier tegen, die videokaart kan je daarna weggooien.
Verwijderd
Aangezien je geen n00b bent, weet je zelf het antwoord alOp maandag 20 augustus 2001 12:06 schreef GambitRS het volgende:
Dat is allemaal irrelevante data. Wil je ook nog weten wat ik aan had toen ik aan het overclocken was?Ik ben geen n00b die er geen verstand van heeft. FastWrites en SideBand staan hier altijd enabled, altijd al geweest ook. Het voltage is altijd hetzelfde. De Bios is altijd hetzelfde. Het is gewoon de combinatie beta-drivers en overclocken dat misschien mijn videokaart gemold heeft. Ik zie hier vaker mensen die door overclocken hun videokaart mollen. Het is geen AMD processor die je ff op 6gig zet, die processor die erop zit zit heel anders in elkaar. En de koeling was goed: PCI fan en een externe kamerventilator die erop blaast. Als je denkt dat overclocken je videokaart niet kan mollen, zet je core/mem maar eens 3 keer zo hoog. Een normale processor kan hier tegen, die videokaart kan je daarna weggooien.
Iemand probeert je gewoon te helpen. Maar probeer gewoon andere videokaart dan weet je meteen dat het je videokaart is.
Verwijderd
Dood???
Hij geeft toch nog beeld??
Hoe heb je anders je OS geinstaleerd!
De videokaarten die ik gezien heb die stuk zijn gaven gewoon geen beeld.
Of kan het met een GF2 dat hij het dan alleen nog maar als standaard doet, lijkt me vreemd?
Of is dan alleen je 3d gedeelte doorgebrand?
Hij geeft toch nog beeld??
Hoe heb je anders je OS geinstaleerd!
De videokaarten die ik gezien heb die stuk zijn gaven gewoon geen beeld.
Of kan het met een GF2 dat hij het dan alleen nog maar als standaard doet, lijkt me vreemd?
Of is dan alleen je 3d gedeelte doorgebrand?
eerst deze win98 erop zetten, dan zie ik het vanzelf wel.
ik geloof dat ik het zelfde met me ASUSG2 had, was gewoon deusex aan het spelen, en hij vlipte, heb toen gelijk bij de winkel een nieuw gehaald
Pagina: 1