Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Die zonder wit randje zien er een stuk beter uit op een dark theme, dus als het niet hebben van een wit randje een bug is. Zou ik graag alle icoontjes gebugged willen hebben.
ohja ik draai ook dark theme
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik heb vanochtend de icons geupdate (naar aanleiding van Belindo in "[bug] Uitlijning nieuwe icons in topic listings") maar door verschillende lagen caching (loadbalancers en browsercache) kan het even duren voordat dit overal goed doorkomt
Intentionally left blank
Met een CTRL + F5 krijg ik nu overal icoontjes zonder witte rand. Top! Ziet er stukken beter uit.crisp schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:41:
Ik heb vanochtend de icons geupdate (naar aanleiding van Belindo in "[bug] Uitlijning nieuwe icons in topic listings") maar door verschillende lagen caching (loadbalancers en browsercache) kan het even duren voordat dit overal goed doorkomt
Jup, kan ik ook bevestigen, had hem allen nog voor het shopping forum met wit randje.rens-br schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:28:
[...]
Met een CTRL + F5 krijg ik nu overal icoontjes zonder witte rand. Top! Ziet er stukken beter uit.
Check! das snel geregeld!
Kan het mogelijk zijn dat per icoon in het overzicht een CTRL + F5 gedaan mag worden?
Zie:

Edit: ja... haha
Zie:

Edit: ja... haha
[ Voor 8% gewijzigd door Plainside op 29-09-2021 15:06 ]
Het zijn losse icoontjes, dus ja
Je browsercache legen kan ook
Intentionally left blank
Pagina: 1