Lite-on 16/10/40 + CDRwin ?!?

Pagina: 1
Acties:

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Beste peoples,

ik heb een Lite-on 16/10/40 (LTR-16101B) en ik heb CDRwin. Vriend van me zei vroeg of ik iets wou branden maar dat moest met CDRwin, no problem dacht ik... ikke cd-brander gekocht (moest toch) en CDRwin geinstalleerd. Nu gaat dat allemaal goed, maar nu herkent CDRwin m'n brander niet. Hij zegt wel dat het een reader is maar geen recorder. Er staat dus bij de instellingen van CDRwin dat er geen recorder is geinstalleerd. Hij doet het met NERO en Clone-CD prima.

Ra ra hoe kan dit ?!? :?
en wie kan me helpen ?!? ;)

Bij voorbaat dank,
iemand die hulp nodig heeft.

p.s. ik heb bij CDRwin alle versies al geprobeerd (3.8D, 3.8E, 4.0 beta)

Geniet maar tweak met mate

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 17:37
Ik heb een Lite-on LTR-12102B en cdrwin werkt bij mij ook niet, terwijl alle Lite-ons wel officieel ondersteund worden, zie http://www.goldenhawk.com/

Wij zijn niet de enige overigens die hier last van hebben.

edit:
Maar waarom heb je perse CDRwin nodig?

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023
Had een .Bin en een .cue file gekregen en dat zijn images gemaakt door CDRwin en die kun je daar ook alleen maar mee terug branden... helaas :(

Geniet maar tweak met mate

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:57
Volgens mij kan Nero van versie 5 ook gewoon .bin images branden. Gewoon burn image, en dan de .cue file kiezen.

• Big Mama
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:24
Ik heb CDR-Win wel aan de praat met mijn Lite-On LTR16101B 16/10/40. Ik heb nu firmware TS0T, maar hij werkte ook al met TS0L. Je moet wel de nieuwste versie van CDR-Win downloaden, die vanaf 13 augustus op de website van Goldenhawk staat. Die koekenbakkers wijzigen de versies wel i.v.m. ondersteuning van meer branders, maar hogen het versienummer niet op!

Computers follow your orders, not your intentions.

Verwijderd

Gewoon even opnieuw downen dus. Ik heb ook een LTR16101B en die werkt ook perfect in cdrwin

• dogmeister
  • Laatst online: 04-01 08:06
ik ook... ;)

• WERIE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi

Misschien ff de aspi drivers opnieuw installeren want ik heb hem ook en hij doet het perfect maar ik installeer wel altijd ForceAspi !

Groetjes

Werie
Pagina: 1