Toon posts:

Ervaringen met Cyberhome DVD+mp3 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik speel met het idee om een Cyberhome DVD te kopen met ingeb. mp3-speler. Heeft iemand deze al en wat zijn de ervaringen ermee? Ik heb tot nu toe maar erg weinig reviews kunnen vinden.

To buy or not to buy?

Verwijderd

Ik heb een Cyberhome, hij bevalt me prima.

Het enige wat ik jammer vind is dat ie geen multi sessie cd leest (hij leest dan alleen de eerste sessie). Je kan dus geen muziek meer toevoegen aan een reeds gebrande mp3 cd, hij leest dan de toegevoegde muziek niet.

DVD kwaliteit is ook redelijk naar mijn mening.

Ik heb hem alleen 1 keer moeten opsturen omdat de cd's oversloegen maar dit was binnen een week verholpen.

GrtZ

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

De meeste van deze spelers hebben dus wel 1 probleem met het afspelen... die kun je dus ook met deze tegenkomen....
Synchronisatie problemen.. op de Affreey kun je dat soms oplossen dus het up of down graden van de software...

Op dit moment heb ik dus een software versie in mijn dvd zitten die af en toe problemen met dvd's geeft maar de svcd's wel goed speelt. Handig is om er een rewritable bij te hebben om de boel te updaten...

Verder.... er zijn heel veel van dit soort spelers op de markt... heel veel zijn goed... maar er zitten natuurlijk ook wel rotte eieren bij!

Luister eerst naar het geluidsnivo dat speler maakt met het afspelen van een cd/dvd.... Sommige spelers klinken inderdaad als een overvliegende straaljager!!!

Gewoon dus ff in de winkel luisteren naar het lawaai dat de drive maakt.

Maar letop... alle waar is naar zijn geld!

WWW.RC5.NL

• KNETTER2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2024

KNETTER2000

*zucht*

Kep em ook en geen klachten.. doet et prima.
Leuke speler voor het geld.
Speler maakt met opspinnen van disk een beetje geluid maar dat is weg zodra ie op snelheid is, digitale geluidsuitgang,
ingebouwde Dolby 5.1 decoder, zoom mogelijkheden, MP3 afspeelmogelijkheden, compleet dingetje voor weinig.

Oh ja.. en als je me bij de Media Markt gaat halen zit er direkt een papiertje bij om em regiovrij te maken. Erg makkelijk..

Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80