Project d.i.r.e

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 19:38
Wat slimme mensen hebben een hardware emulator gemaakt voor de nfc poppetjes van de disney infinity, Lego dimensions en skylanders franchises.

De hardware zelf is naast de dedicated pcb, standaard amazon/aliexpress spul.
Een beetje handige tweaker kan dit in elkaar solderen (ben er zelf mee bezig).
Geen idee of dit topic mag op tweakers maar we hebben het hier ook over zaken als everdrive.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6zySwPiOPL6IKIy1cfHQ9Xyxak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YpuC3UJLf4RWWspdxHE9uapv.webp?f=user_large

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 19:38
Nou..Laatste onderdeeltje arriveerde vandaag..
Alles in elkaar gesoldeerd (overigens echt mijn eerste soldeer ervaring... Viel niet tegen) en ik heb op de wiiu voor de gein disney infinty opgestart.
Werkt goed maar natuurlijk niet the real experience.

Heb bijvoorbeeld heel veel lego dimensions (oudere knar die ik ben) en het bouwen is deel van het spel... Dat ga je met dit apparaatje helemaal missen...
Ook werkt het 1.8 inch schermpje niet mee.

* knip * geen V&A op het forum

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 30-09-2021 20:38 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:02
@LaFlecheVragen of iets mag en kan kun je beter vooraf via DM doen via een mod, dan kan het intern besproken worden. Ik mis een beetje het doel van dit topic. Als je een blog witl bijhouden kan dat met een Tweakblog. Ik zie geen vraagstelling voorbij komen namelijk. Zou nje me per DM kunnen informeren wat je met het topic wilt bereiken? Dan ga ik intern overleggen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.