Hallo allen,
ik merk dat het toch wel tricky is om een leuke laptop te vinden voor mijn dochter, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn dochter speelt graag Roblox, een grafisch niet te veeleisend spel. Het zou me niet verbazen als ze binnenkort nog wat grafisch intensere spellen wil gaan spelen maar ik vermoed geen 'nieuwste die alles nodig hebben' spellen. Anders dan spellen zit ze veel op forums, dus een goed toetsenbord is een pre.
De andere zaken (school dingen/huiswerk) zijn voor haar minder belangrijk (voor mij niet, maar goed)
Wat is je budget?
850 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal niet veel onderweg zijn, meer dat er binnenshuis van de ene naar de andere kamer wordt gegaan en af en toe 's mee naar opa. (Op school hebben ze Chromebooks).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had uit de laptop buy guides een voorkeur voor de Yoga slim, maar die in de bbg stonden zijn er al niet meer, maar ik heb wel 2 andere op het oog.
Ik wil het liefst een losse/niet in de cpu geïntegreerde grafische kaart
Ik denk dat minimaal 16gb werkgeheugen verstandig is.
SSD minimaal 512G
Ik heb een vergelijking gemaakt van 4 modellen die in mijn beleving voldoen aan mijn eisen.
https://tweakers.net/pric...;1562776;1558842;1703492/
Mijn vragen;
Is er een betere deal voor eenzelfde prijs?
Welke van de 4 is het geschiktst voor het doel?
Bij voorbaat dank.
ik merk dat het toch wel tricky is om een leuke laptop te vinden voor mijn dochter, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn dochter speelt graag Roblox, een grafisch niet te veeleisend spel. Het zou me niet verbazen als ze binnenkort nog wat grafisch intensere spellen wil gaan spelen maar ik vermoed geen 'nieuwste die alles nodig hebben' spellen. Anders dan spellen zit ze veel op forums, dus een goed toetsenbord is een pre.
De andere zaken (school dingen/huiswerk) zijn voor haar minder belangrijk (voor mij niet, maar goed)
Wat is je budget?
850 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal niet veel onderweg zijn, meer dat er binnenshuis van de ene naar de andere kamer wordt gegaan en af en toe 's mee naar opa. (Op school hebben ze Chromebooks).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had uit de laptop buy guides een voorkeur voor de Yoga slim, maar die in de bbg stonden zijn er al niet meer, maar ik heb wel 2 andere op het oog.
Ik wil het liefst een losse/niet in de cpu geïntegreerde grafische kaart
Ik denk dat minimaal 16gb werkgeheugen verstandig is.
SSD minimaal 512G
Ik heb een vergelijking gemaakt van 4 modellen die in mijn beleving voldoen aan mijn eisen.
https://tweakers.net/pric...;1562776;1558842;1703492/
Mijn vragen;
Is er een betere deal voor eenzelfde prijs?
Welke van de 4 is het geschiktst voor het doel?
Bij voorbaat dank.
[ Voor 2% gewijzigd door enigmafan op 29-09-2021 06:59 . Reden: URL was verkeerd ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids