CodeKlavier 2 poorten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16-05 15:35
Mijn vraag
Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik ben opzoek achter iets en vind het niet ik vermoed dat zo iets wel bestaat,

ik zoek dus een codeklavier die universeel is en werkt met meerdere poorten, in mijn geval 2 poorten en op de koop toe zou deze ook smart moeten zijn zodat ik als ik niet thuis ben een nieuwe code kan toevoegen voor de pakjes man/vrouw

ik heb nu een tuya smart poort controller toegevoed en dat werkt via wifi en goed, maar als ik de bel mis dan kan de pakjes man/vrouw de poort nog steeds niet open doen!

iemand enige tips ?

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat heb je nog meer aan context? Want het moet ergens op een tuya poort controller werken, en is kennelijk een apparaat om de postbode toegang te geven tot je brievenbus?

Ik probeer mee te denken maar kan er niet 1-2-3 wijs uit.

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
Boudewijn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:23:
Wat heb je nog meer aan context? Want het moet ergens op een tuya poort controller werken, en is kennelijk een apparaat om de postbode toegang te geven tot je brievenbus?

Ik probeer mee te denken maar kan er niet 1-2-3 wijs uit.
oke ik probeer het beter, ik heb een garagepoort van het merk Marantec met daarin een multibit 868.3 MHz Digital 168 ontvanger en daarop aangesloten hangt er ook een tuya garage door opener

daarnaast heb ik nog een automatish hek met een moter van easyjack met een 433mhz ontvanger, en hier zit ook een tuya op aangesloten en beide werken dus met de app om open en dicht te doen of met beide hun eigen bakje.

wat ik nu wil is 1 kalvier die beide los/samen kan open doen door een code in te geven, als extra zou het goed zijn moest dit klavier smart zijn ( dus ook met een app ) waar ik de codes kan aanmaken enz maar dit opzich is nog geen must! als ik al beide poorten kan open doen met 1 klavier is het al iets 8)

hopelijk snap je er iets van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 17:22

SA007

Moderator Tweaking
Move naar SH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-05 21:32
Heb je een utp naar die plek of enkel svv kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
Ik heb er nu nog niets, maar kan er beide tot daar krijgen
Pagina: 1