[TNET/survey] Van Beek Zeist Automatisering

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://www.tweakers.net/shopsurvey/981

NFA-DK heeft het onderstaande geschreven:
- Algemene indruk: 4
- Service: 4
- Technische kennis: 5
- Afhandeling bestellingen: 7

Ah kom op! Ga je op de website kijken staat er dat de website op een andere server staat. Ga je daarheen: Ja hij is ff offline voor onderhoud.. nou hier win je klanten mee.. haha..
Technische kennis is erg laag lijkt me nu al wel bewezen.. Doorschakelen naar een offline page.. hmm... En algemene indruk is nu ook vrij dumb... Service dus ook al.. ik bedoel, waarom moet een page down voor onderhoud? Nergens voor nodig. En afhandeling bestellingen, ach jah laat ik in het midden gaan zitten aangezien ik dit niet kan weten
Deze persoon geeft een volledige beoordeling, terwijl hij alleen maar afgaat op het offline zijn van een website. Zie ook zijn laatste opmerking over het afhandelen van bestellingen 'En afhandeling bestellingen, ach jah laat ik in het midden gaan zitten aangezien ik dit niet kan weten'.

Kan er niet een policy komen die strenger wordt nageleefd dan nu het geval is voor de surveys? Beoordeling zoals de bovenstaande komen steeds vaker voor, terwijl ze echt nergens op gebaseerd zijn.

edit:
Linkje toegevoegd

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

da's idd vrij belachelijk. reactie is weg :)

Professioneel Hyves-weigeraar