Netflix geeft groen licht voor seizoen 3 The Witcher

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

Topicstarter
URL: nieuws: Netflix geeft groen licht voor seizoen 3 The Witcher en toont nieuwe ...
Auteur: @Mark_88

Moet dit niet een .Geek zijn (of helemaal niet op de FP staan)? Als er een Atari knuffel wordt uitgegeven wordt dit toch ook niet vermeld op de FP? Zal vast wat overlap zitten in gebruikers die The Witcher leuk vinden, ik had er nog nooit van gehoord en wordt er weinig warm van / noch zie ik de relatie met Tweakers?

Werd er dubbel op getriggerd omdat er vandaag weer een titel The Witcher er uitlicht. Is dit sluikreclame?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 16:55
Wat betreft de vraag over .geek of nieuws: eigenlijk geef ik je gelijk dat het beter een .geek kan zijn. Ik keek naar onze voorgeschiedenis op dit gebied, zag meer nieuws dan geeks en ging voor nieuws. Toch ben ik het persoonlijk met je eens en ik zal het eens navragen.

Verder over de overweging om uberhaupt The Witcher mee te nemen: zeker de derde game is ontzettend populair. Op basis daarvan wordt de trekker overgehaald.

Mocht je vraag over sluikreclame serieus zijn: als het antwoord daarop ja is, zeggen we nee en als het antwoord nee is, zeggen we ook nee. Sluikreclame moet immers stiekem zijn en blijven. Maar het antwoord is nee. Verder zal ik meenemen dat je het allemaal veel Witcher vindt.

Thanks voor je feedback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Zowel Netflix als The Witcher zijn natuurlijk erg tech-gerelateerd maar artikelen die puur over de tv-serie gaan zou ik als geek beschouwen omdat tv-series an sich niet tot de onderwerpen behoren waar we over schrijven. Hiermee richten we ons dus op een specifiek deel van de lezers (The Witcher-fans) en dan lijkt een .geek me op zijn plek.