Ik zat van het weekend lekker te cs'en wordt opeens mijn pc gek asus probe kwam door half life heen, dit omdat mijn proc een beetje warm werd. Hij doet het nog wel steeds bij 72 C maar ik vind dit een beetje te hoog. Hoe warm mag/KAN zo'n ding worden voordat hij ploft. Wat kan ik hier aan doen.
search please, hier zijn al zoooooooooo veel topics over geweest.
Normaal geef ik ook meteen het antwoord wel maar heb nu geen zin om _weer_ dat verhaaltje te tikken.
Normaal geef ik ook meteen het antwoord wel maar heb nu geen zin om _weer_ dat verhaaltje te tikken.
begin eerst maar eens met te zeggen wat voor cooler je heb.
Ik heb die coolermaster die er het grootst uit ziet (ben ff de code kwijt)
Daar zit een latte 60x60 koeler op die heb ik vervangen voor een echte 60x60mm koeler, en reken maar dat die koelt mijn duron komt amper stressed boven de 35 graden (ja zelfs met dit weer)
Daar zit een latte 60x60 koeler op die heb ik vervangen voor een echte 60x60mm koeler, en reken maar dat die koelt mijn duron komt amper stressed boven de 35 graden (ja zelfs met dit weer)
Is al tig keer voorbij geweest....
Moet toch ff in de FAQ komen... (Als het er al niet in staat)
Wat voor cooler heb je? Gebruik je coolpasta? Mijn 1200 wordt ook 53 graden met Fop cooler (6800 rpm)
Moet toch ff in de FAQ komen... (Als het er al niet in staat)
Wat voor cooler heb je? Gebruik je coolpasta? Mijn 1200 wordt ook 53 graden met Fop cooler (6800 rpm)
webOS all the way!
Ik heb een coolermaster. Heb net in mijn pauze ff dat roze spul eronder uit gehaald en er weer opgezet zonder pasta kan dit of krijg ik nu een kleine verassing als ik thuis kom.
Verwijderd
damm das wel erg veel mijne is nu 52 graden stressed met mijn spire koper cooler van 62 guldenOp maandag 20 augustus 2001 10:30 schreef Kaatje_NL het volgende:
Ik zat van het weekend lekker te cs'en wordt opeens mijn pc gek asus probe kwam door half life heen, dit omdat mijn proc een beetje warm werd. Hij doet het nog wel steeds bij 72 C maar ik vind dit een beetje te hoog. Hoe warm mag/KAN zo'n ding worden voordat hij ploft. Wat kan ik hier aan doen.
Ik denk een grotere verassing 
Niet slim van je om zonder koelpasta te werken. Nu geleidt het warmte nog slechter. Hoop dat ie het gaat overleven.
Niet slim van je om zonder koelpasta te werken. Nu geleidt het warmte nog slechter. Hoop dat ie het gaat overleven.
nee, je krijgt een grote verrassing! ver- assing (het wordt dus mogelijk een hoopje as)Op maandag 20 augustus 2001 12:54 schreef Kaatje_NL het volgende:
Ik heb een coolermaster. Heb net in mijn pauze ff dat roze spul eronder uit gehaald en er weer opgezet zonder pasta kan dit of krijg ik nu een kleine verassing als ik thuis kom.
Die sticker dient als vervanging van koelpasta. Koop eens gewone pasta, en koop er gelijk een Silverado bij: duur, stil, goed (je moet wat over hebben voor zo een 1400). ps, daar zit ook koelpasta bij!
heb je casefans?
tweak die koeler eventueel:
Koop een goede panaflow high volume, wedden dat ie dan wat koeler wordt. iig niet die sticker er af halen zolang je er geen echte koelpasta ondersmeert.
tweak die koeler eventueel:
Koop een goede panaflow high volume, wedden dat ie dan wat koeler wordt. iig niet die sticker er af halen zolang je er geen echte koelpasta ondersmeert.
en haal dat spul onder je heatsink met wasbenzine eraf. alleen een beetje krabben helpt niet en kan je heatsink beschadigen. het moet echt helemaal vlak zijn en dan een dun laagje coolpasta eronder
hoe heet wordt ie?Op maandag 20 augustus 2001 13:13 schreef wietco het volgende:
ik heb ook een athlon 1400 maar die heeft een alpha pal 6035 power cooling is dit goed genoeg?
Verwijderd
Die heb ik ook!!! Werkt perfectOp maandag 20 augustus 2001 13:04 schreef marteltor het volgende:
Koop eens gewone pasta, en koop er gelijk een Silverado bij: duur, stil, goed (je moet wat over hebben voor zo een 1400). ps, daar zit ook koelpasta bij!
eerst 60 maar nu draait er een andere fan precies voor mijn alpha en nu is ie 41 maar hij loopt af en toe nog steeds vast
Met die sticker eraf en mijn kast open wordt ie 54 graden idle dit moet kunnen. Ik denk dat ik nog ff een casefan ga kopen dan moet het goed komen en een beetje coolpasta.
54 graden idle is hoog. Idle moet 'ie onder de 35 graden kunnen blijven, afhankelijk van je case-cooling, en gebruikte OS. Maar idletemps hebben geen enkel belang, 't gaat om de temperatuur onder (full-)load. Zolang die onder de 60 graden zit is 't wel OK.Op maandag 20 augustus 2001 13:39 schreef Kaatje_NL het volgende:
Met die sticker eraf en mijn kast open wordt ie 54 graden idle dit moet kunnen
Pagina: 1