Beste Community,
Ik heb een tijdje terug mijn pc gebouwd, en ik heb al enkele weken problemen met het volgende probleem:
Elke dag zodra ik de pc opstart, valt hij uit na zo een 10-15 sec. Vervolgens start hij weer op en loopt alles goed. Ik kan gewoon gamen, high load programma's etc. Dat is allemaal geen probleem. De PC functioneert verder gewoon perfect. Koeling is allemaal stabiel. Het is puur en alleen bij de eerste boot van de dag.
Ik heb de volgende componenten in mijn PC:
-Intel Core i7 11700K - Processor 3.6 GHz (5.0 GHz)
-Gigabyte Z590 AORUS Pro AX - Moederbord
-NZXT Kraken Z73 - CPU Koeler
-Corsair Vengeance RGB Pro - Geheugen - DDR4 - 32 GB: 4 x 8 GB 3200 MHz - CMW32GX4M4C3200C16
-BE QUIET! STRAIGHT POWER 11 | 1000W Platinum
-Gigabyte Aorus RTX 3080 Xtreme 10G
Ik hoop dat jullie me wellicht met een oplossing kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
DSS
Ik heb een tijdje terug mijn pc gebouwd, en ik heb al enkele weken problemen met het volgende probleem:
Elke dag zodra ik de pc opstart, valt hij uit na zo een 10-15 sec. Vervolgens start hij weer op en loopt alles goed. Ik kan gewoon gamen, high load programma's etc. Dat is allemaal geen probleem. De PC functioneert verder gewoon perfect. Koeling is allemaal stabiel. Het is puur en alleen bij de eerste boot van de dag.
Ik heb de volgende componenten in mijn PC:
-Intel Core i7 11700K - Processor 3.6 GHz (5.0 GHz)
-Gigabyte Z590 AORUS Pro AX - Moederbord
-NZXT Kraken Z73 - CPU Koeler
-Corsair Vengeance RGB Pro - Geheugen - DDR4 - 32 GB: 4 x 8 GB 3200 MHz - CMW32GX4M4C3200C16
-BE QUIET! STRAIGHT POWER 11 | 1000W Platinum
-Gigabyte Aorus RTX 3080 Xtreme 10G
Ik hoop dat jullie me wellicht met een oplossing kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
DSS