LSC Smart Outdoor IP Camera (Action) firmware probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb (zoals wellicht meerdere mensen) een aantal LSC Smart Outdoor IP Camera's van de Action.
Nette prijs en voor simpel huis, tuin en keuken gebruik voldoet het.

Nu zit ik alleen met een probleem met de firmware van de camera's.
Camera 1 heeft firmware V4.0.7 en camera 2 heeft firmware V5.0.5.
Op beide camera's is het mogelijk een melding te krijgen van een detectie en deze is dan terug te kijken, de opname gaat via een MicroSD kaart.

Het probleem: als ik een melding krijg dat camera 1 om 10:10 een detectie heeft kan ik deze aanklikken alleen krijg ik dan NIET het moment te zien maar gaat de camera terug naar 00:00, ik kan dan wel scrollen naar 10:10.
En als ik op camera 2 dezelfde melding krijg kan ik op dit camera ook de detectie aanklikken en dan krijg ik wel meteen 10:10 te zijn.

Het meest logische zou zijn om camera 1 ook te updaten naar firmware V5.0.5 en daar komt het echte probleem: beiden camera's geven aan dat de firmware up to date is en niet bijgewerkt kan worden.
Ik heb beide camera's al opnieuw geïnstalleerd maar firmware blijft zoals het is.
Ook heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Action maar daar is mijn vraag doorgestuurd naar de leverancier.

Zijn er meer Tweakers met deze camera's en hebben zij dezelfde problemen en/of oplossingen?
Ik weet dat ik voor de prijs van 34,95 euro niet alles kan verwachten maar terugkijken naar een melding moet toch wel te doen zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZ9t2Qo3E7gabZ1gom98-nKaQck=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tKsxNYMzSzoXu0IpYZuManJi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YY3AKHnfxlHREJ9UW-Zjh0J2Fh8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e6spgQ8skXcwDk4xJjQgQgjN.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YvesVO
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik heb hetzelfde voor ... 3 outdoor camera's waarvan één op 5.0.5 en 2 op 4.0.7 ... niet te updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veeralin
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-02-2022
Hier hetzelfde probleem, niet kunnen updaten, maar ik heb dit ook met de voordeur bel, en dus altijd moeten terug zoeken.
Ik krijg van de camera niet eens een melding en alle meldingen staan aan, zowel in de app, als in de melding instellingen van mijn telefoon. Alleen korte melding staat uit, want anders blijft die via de voordeur bij elke beweging piepen... beetje spijt want ik krijg het niet ingesteld waarvoor ik hem gekocht heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Er lijken dus meerdere versies in omloop te zijn die niet zijn bij te werken. Ik ben ook al bezig met de klantenservice van Action, die verwijzen door naar de leverancier en ik krijg daar gewoon geen antwoord op de vraag hoe het met de verschillen zit. Moet steeds filmpjes sturen om het probleem uit te leggen...
Wellicht kunnen jullie de vraag ook bij Action stellen, wellicht scheelt dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemmiesis29
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05 09:47
Ik plaats het maar even hier.

Deze camera nu een aantal weken aan de schuur hangen hier en sinds gister niet bereikbaar in de app (camera offline).

Dus ik denk Mwah kan gebeuren en wil de camera resetten, lukt niet geen reactie. Ik dat hele ding loshalen en wat denk je!! Met dit weer is hij helemaal vol gelopen met water wat er via de speaker uit kwam lopen. Pffff

Meer mensen die deze camera hebben die toch niet ip65 is?

Straks maar even terug naar de action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 10:21
Vandaag was er een update van de firmware beschikbaar en sinds ik die gedraaid heb, is er een probleem en werkt "Ophalen video stream" net meer.
Firmware update ging naar V2.10.32.
Er zit dus misschien wel iets fout in die update. Ik krijg het niet meer werkend en lees meer meldingen hierover. Ik heb de hele boel, camera en app al eens gereset en weer opnieuw ingesteld maar dat heeft niet geholpen. (Overigens had ik een uur geleden wel even een keer beeld, maar ik zag een hapering in de tijd... )

Nu krijg ik weer alleen "Ophalen video stream" te zien. Ook al meerdere keren opnieuw gestart. Ik heb een wifi-signaalsterkte van 94 % dus wifi kan denk ik niet het probleem zijn (was ook nooit een probleem.

Update terugdraaien, maar ik zou niet weten hoe....???

Zijn er meer mensen met problemen met dezelfde firmware?
Hier ook meldingen: https://www.gebruikershan...handleiding-4-698660.html

Ik hoop dat LSC snel met een nieuwe update komt die dit probleem oplost.

Het betreft deze camera: https://shop.action.com/n...connect-outdoor-ip-camera

[ Voor 5% gewijzigd door Hendrik55 op 20-06-2022 22:21 . Reden: link naar camera ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gdevree
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik heb dat probleem ook dat je af en toe de beelden niet kan terugkijken. Ik heb hem pas zaterdag aangeschaft en opgehangen en kreeg bij de installatie dus ook de vraag om de firmware bij te werken naar die nieuwste versie.
Het terugkijken in de App en live beelden loopt ook vaak vast. Is dat ook een probleem na die firmware upgrade?
Ik hoop dat er een nieuwe firmware update komt die dit probleem verhelpt. Ik heb ook al geprobeerd om het via de LSC app zelf door te geven.
Mocht iemand een oplossing hebben, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Het lijkt er dus op dat Action een nieuwe camera heeft uitgebracht met hetzelfde artikelnummer. Ik kom namelijk niet verder dan de eerder aangegeven firmware 4.0.7 en 5.0.5. Tevens heb ik geen melding voor een update (software is up to date krijg ik!). En de camera ziet er net iets anders uit. Nu weet ik dat je van LSC/Action niet te veel moet verwachten maar dit is ook weer zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
hemiparo schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:59:
Het lijkt er dus op dat Action een nieuwe camera heeft uitgebracht met hetzelfde artikelnummer. Ik kom namelijk niet verder dan de eerder aangegeven firmware 4.0.7 en 5.0.5. Tevens heb ik geen melding voor een update (software is up to date krijg ik!). En de camera ziet er net iets anders uit. Nu weet ik dat je van LSC/Action niet te veel moet verwachten maar dit is ook weer zoiets...
Maar heb je ook een dergelijk probleem?
Of zou het met die storing bij Cloudflare te maken hebben? Blijft vaag, want gisteravond laat had ik wel weer even beeld....🙄😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Mijn probleem is dat ik met versie 4.0.7 nooit direct terug kan kijken naar een melding (gaat dan altijd naar 00:00:00) en met versie 5.0.5 kan dit wel. Alleen heeft support nooit een oplossing gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
's-avonds wat later op de avond heb ik vaak wel weer beeld. Zou het aan de sd-card liggen? Die heb ik vorige week ook vervangen, maar daarna werkte het nog wel.

...maar ik gok eigenlijk meer op servers van LSC die sinds de update zwaarder belast worden.

Of drukker zijn met beelden naar China te sturen.....🙄

[ Voor 32% gewijzigd door Hendrik55 op 23-06-2022 18:49 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megazip
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2023
Ik heb 3 LSC outdoor camera's bij 3 verschillende mensen geïnstalleerd. Na de installatie blijft de melding komen dat de video stream wordt opgebouwd en er komt geen beeld. Bij 1 van de camera's duurde het 8 minuten en kwam er beeld, ik heb HD gewijzigd in SD en nu komt er af en toe beeld. Bij alle 3 de personen is er prima WiFi. Het betreft trouwens de 'nieuwere' camera. Lijkt dat de nieuwe camera's een probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
Het blijft vaag. Gisteravond had ik rond 11 uur ook weer beeld. En vanmorgen weer niet.
Het lijkt wel alsof er geen nieuwe camera's meer bij kunnen en servers van LSC in Europa vol zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
Het lijkt er op dat dit probleem zich niet vanzelf oplost. Misschien eens contact zoeken met Action en kijken of we die in actie kunnen krijgen om een oplossing te zoeken.
En ik ga het eens aan de Consumentenbond voor leggen en vragen welke actie ik kan/moet ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik55
Hier staan inmiddels ook een aantal meldingen met dezelfde problemen:

https://www.gebruikershan...handleiding-4-698660.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Action verwijst door naar leverancier en met vorige problemen werd helaas ook niet veel gedaan maar wellicht nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0b1
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 11-05 09:32
Heeft iemand een guide hoe hoe deze toe te voegen aan home assistant? Of om een rtsp stream eruit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb dan wel geen outdoor ip-camera maar de indoor ptz camera van action. Die neemt dus wel continu beeld op maar niet "registratie geval". Geen idee waarom die functie dus niet werkt. Bij de camera's van LSC zonder PTZ werkt het dan weer wel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millwood-NL
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik had dit update probleem ook. Totdat ik erg omslachtig te werk ging en het opgelost kreeg.

1 alle camera's stuk voor stuk verwijderen uit de app. En hierna de camera s hard resetten.
Dit duurde bij mij bij de eene camera 30 sec reset knop inhouden en bij camera 2 dezelfde als 1 45 seconden.

2app verwijderen.

3 app weer instaleren

4 nu opletten , de camera met de laagste firmware als 1e koppelen. De rest nog niet.

5 nu de firmware proberen te updaten .
(Dit werkt bij mij)

6 Koppel de rest die al de juiste firmware hebben.

7 veel succes.
Hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als ik.

P.s. gebruik geen Tuya cloud diensten en let op je uitgaande netwerk verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millwood-NL
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-09-2022
hemiparo schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:58:
Action verwijst door naar leverancier en met vorige problemen werd helaas ook niet veel gedaan maar wellicht nu wel?
Die " fantastische Action" service kreeg ik ook al. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nzijlstra
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-04-2023
Heb ook een camera van Action.
Ook bij mij doet hij het alleen wanneer het donker wordt.
Als er detectie is krijg ik overdag wel een melding maar dat geeft ie om de haverklap.
Wat ik in ieder geval hier wil delen is dat ik er achter ben gekomen als je de infrarood functie aan zet welke standaard op automatisch staat heb je overdag ook gewoon beeld.
Enige minpunt is dat het dan een beetje lijkt alsof het donker is buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik heb al meer dan een jaar de lsc outdoor camera met antenne in gebruik, zonder enkele problemen.
Echter wilde ik een extra camera erbij, en kwam er al snel achter dat het nieuwe type camera zonder antenne, meer functies heeft in de software, echter wel iets mindere specs. Dus toch nog een nieuwe erbij zodat ik 2 indentieke cameras heb.

Installatie ging perfect, firmware update gedaan. Prima. 1 dag later geen beeld meer te krijgen, blijft hangen bij ophalen video stream. Nu las ik dat dit kwam bij veel mensen na de firmware update.

Camera’s terug gebracht naar de action en 2 nieuwe meegenomen. Dit keer geen firmware update gedaan.

Beiden camera’s draaien vloeiend nu voor 3 dagen. Advies is dus om niet te updaten bij de allernieuwste camera die ze nu verkopen zonder antenne.

Het infrarood bereik van de nieuwe camera is 2 meter minder dan het oude model camera. Echter doordat hier meer infrarood lampjes op zitten heb ik het idee dat de infrarood naar mijn beleving juist beter is. Kijkhoek is van 130 graden naar 100 gegaan. Is acceptabel.

Het enige wat me bij de nieuwe camera opviel is dat bij lowlight de oude camera wat beter presteerde en ik hem niet op nachtmodus/infrarood hoefde te zetten. Nu wel voor beter zicht op bepaalde plekken.

Montage van de nieuwe camera is minder en meer plastic. Ook kon de oude camera onder een hoek van 90 graden gericht worden. Gelukkig met een 3d printer is een blokje met schuine kant zo gemaakt, maar jammer.

Functies in de software zijn echt 3 x beter geworden. Uitgebreider en werkt prima.

Voor het geld zeker zijn geld waard. Alleen blijf van de firmware update af…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cotelette
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 13-08-2022
Wij hebben ook de meest recente outdoor camera. Wij hebben ontdekt dat de stroomtoevoer ook de antenne is. Dus de draad moet connectie kunnen maken met het netwerk. Wij hebben de draad op een lat naast de camera gespannen. Eerst hadden we die door de schuurmuur naar binnen gedaan, maar toen hadden we geen connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Hier voor beide camera’s direct een gat in de schuur gemaakt waar de draad door heen gaat. Nergens last van. Afstand tot router binnen is een meter of 15. Signaal sterkte camera’s 78% en 85 %. Soms zelfs 84 en 95 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjo84
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-09-2023
Moet er bij deze camera's ook een sd kaartje in om beelden op te kunnen slaan net als bij de videodeurbel?

Mvg Ruud

[ Voor 13% gewijzigd door Ruudjo84 op 02-09-2022 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ruudjo84 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 22:48:
Moet er bij deze camera's ook een sd kaartje in om beelden op te kunnen slaan net als bij de videodeurbel?

Mvg Ruud
Ja, al kun je ook Cloudopslag kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjo84
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-09-2023
hemiparo schreef op zondag 4 september 2022 @ 14:03:
[...]

Ja, al kun je ook Cloudopslag kopen.
ok dank je wel, dan neem ik er meteeneen sd kaart bij zoals bij mijn videodeurbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Helaas kan ik mijn camera's die perfect draaien niet meer bekijken. Dit omdat er een firmware update is en deze verplicht doorgevoerd moet worden. naar versie die eindigd op .36.

Ik ga ze nu draaien, en hopen maar dat ze blijven draaien. Keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudevinho
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 22-11-2022
Hoe kan ik een nieuwe update voorkomen en toch de camera blijven gebruiken?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKofSohWrqz2dHyL1Z93EG8Uojg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aEGr4mk0m2pfuKaFMKjAVXD3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcje
Niet. Ik heb ze geupdate net. Voorals nog heb ik beeld en geen problemen met ophalen stream!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geedsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 22:06
Vandaag ging de camera opeens offline. Niet de eerste keer. De eneige manier om hem weer online te krijgen is om hem uit de app te verwijderen. Reset en opnieuw toevoegen. Maar vandaag lukt het me niet.
Wat ik doe is het volgende:
1) uit app verwijderen
2) reset indrukken tot je een geluidje krijgt.
3) in de app (tuya, niet lsc) Smart Camera toevoegen.
4) Wachtwoord van wifi invoeren,
5) QR code tonen aan de camera.
6) De camera maakt het geluid dat die de QR herkend heeft.
7)....maar daar blijft het bij... de app blijft 2 minuten scannen en zegt dan 'failed'

Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beemer1
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik heb vandaag de camera opgehangen met firmware 2.10.36 maar als ik naar live beeld kijk en geluid aan zet dan hoor ik niks ook niet als ik terug kijk wat hij heeft opgenomen.
Weet iemand hoe dit kan of moet ik hem gewoon terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 21:31
geedsen schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:37:
Vandaag ging de camera opeens offline. Niet de eerste keer. De eneige manier om hem weer online te krijgen is om hem uit de app te verwijderen. Reset en opnieuw toevoegen. Maar vandaag lukt het me niet.
Wat ik doe is het volgende:
1) uit app verwijderen
2) reset indrukken tot je een geluidje krijgt.
3) in de app (tuya, niet lsc) Smart Camera toevoegen.
4) Wachtwoord van wifi invoeren,
5) QR code tonen aan de camera.
6) De camera maakt het geluid dat die de QR herkend heeft.
7)....maar daar blijft het bij... de app blijft 2 minuten scannen en zegt dan 'failed'

Doe ik iets verkeerd?
Ik heb exact hetzelfde, is het bij jou uiteindelijk wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JansRo
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23-10-2022
Gisteren, 14-10-2022, ook deze camera gekocht. Helaas is er geen handleiding. Ben geschrokken van de problemen als hierboven beschreven. Mijn vraag is of deze camera automatisch een video opname maakt. Ik krijg wel in de map Berichten diverse meldingen van bewegingsdetectie. Welke instellingen moet ik doen om een video opname te ontvangen bij bewegingen buiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel des
  • Laatst online: 25-10-2022
Is het zo dat door de SD kaart er in te stoppen deze automatisch opneemt hierop ? En als deze vol is word overgeschreven?

Vind er geen info over terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Daniel des schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:48:
Is het zo dat door de SD kaart er in te stoppen deze automatisch opneemt hierop ? En als deze vol is word overgeschreven?

Vind er geen info over terug
Ja, en je kunt instellen of er doorlopende opname is of per evenement (beweging of geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel des
  • Laatst online: 25-10-2022
Ok ik probeer nog eens , app zegt steeds geen de kaart...,heb reeds opnieuw geïnstalleerd, maar nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:48
Afgelopen weekend ook zo'n Outdoor Camera gekocht.
Moest de firmware updaten naar V2.10.36.

Ik loop tegen het probleem aan dat de bewegingsdetectie alleen in daglicht werkt en niet in het donker.
Heb de volgende instellingen:
Infrarood = Automatisch
Gevoeligheid = Medium
Geluidsdetectie = Uit
Record setting = Voortdurend

Apparaat al eens uit de app verwijderd en gereset.

Wie heeft of weet de oplossing ?

Laat maar. Er zijn vannacht toch opnames gemaakt van loslopende katten :) .
Het werkt dus wel.
Bericht laat ik staan want misschien zijn deze instellingen nog nuttig voor iemand anders.

[ Voor 18% gewijzigd door Kroonkurk op 15-11-2022 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:55
Beemer1 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:41:
Ik heb vandaag de camera opgehangen met firmware 2.10.36 maar als ik naar live beeld kijk en geluid aan zet dan hoor ik niks ook niet als ik terug kijk wat hij heeft opgenomen.
Weet iemand hoe dit kan of moet ik hem gewoon terug brengen?
Heb precies hetzelfde probleem, heb je het kunnen oplossen of teruggebracht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
Toevallig vanavond een opname waarop geluid te horen was. Is de eerste keer dat ik geluid hoorde bij een opname. Heb je het al geprobeerd met een harde schreeuw bij de camera terwijl die opneemt.
Ik hoor ook geen wind door de microfoon dus er zit waarschijnlijk een flinke geluidsonderdrukking op.

[ Voor 20% gewijzigd door Kroonkurk op 15-11-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:55
Kroonkurk schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:15:
Toevallig vanavond een opname waarop geluid te horen was. Is de eerste keer dat ik geluid hoorde bij een opname. Heb je het al geprobeerd met een harde schreeuw bij de camera terwijl die opneemt.
Ik hoor ook geen wind door de microfoon dus er zit waarschijnlijk een flinke geluidsonderdrukking op.
Zal dat morgen eens testen, maar hoor jij geluid als je naar de live view kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Nee, bij een live view nog niet gehoord. Bij Basis Features kan je 1 of 2 wegs audio instellen.
Weet niet of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanfries
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-11-2022
Nieuwe camera bij Action gehaald, geupdate naar laatste versie. Installeren gaat verder goed. Bij instellingen (opnemen op de kaart) de Recording setting op: detectie schakelaar op aan en Opnamemodus op registratiegeval. Camera neemt niets op! Alleen als ik bij Instellingen detectie alarm deze bij Bewegingsdetektie Alarm schakelaar op 'aan' zet dan wel, maar ik wil niet elke keer een melding krijgen. Kan dit ook anders? Ik heb ook nog een oudere camera met antenne en daar wekt het wel.
Vr.fr. Stanfries

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:49
Zijn er ook mensen die dit werkend hebben gekregen in de Tuya app? Twijfel erover om dit te kopen.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Stanfries schreef op zondag 20 november 2022 @ 15:36:
Nieuwe camera bij Action gehaald, geupdate naar laatste versie. Installeren gaat verder goed. Bij instellingen (opnemen op de kaart) de Recording setting op: detectie schakelaar op aan en Opnamemodus op registratiegeval. Camera neemt niets op! Alleen als ik bij Instellingen detectie alarm deze bij Bewegingsdetektie Alarm schakelaar op 'aan' zet dan wel, maar ik wil niet elke keer een melding krijgen. Kan dit ook anders? Ik heb ook nog een oudere camera met antenne en daar wekt het wel.
Vr.fr. Stanfries
Je kan in Android toch bij de Instellingen --> Apss --> LSC Smart Connect --> Meldingen de meldingen toch uitzetten. In de app zelf dus niet aanpassen, maar in de algemene android instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilhelm60
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-02-2023
Ik heb vorige week een lsc spotlight camera van action aangeschaft, en ook ik had het probleem dat hij alleen als het donker is, live beelden wil geven.
Ik heb daar de oplossing voor gevonden, ik heb een stukje getinte folie (wat je op je auto raam kan plakken) op de camera voor de lens en de censor geplakt, nu doet hij het prima, en boven wonder zijn mijn live beelden nog gewoon helder!

Mvg Wilhelm
Pagina: 1