Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
max 700,-(Liefst V&A/MP)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel regelmatig CS:GO, waarbij beeldverversing erg belangrijk is. game draait op 300FPS+ en ik merk het verschil tussen een 60/100 en 144HZ scherm enorm. Daarnaast werk ik overdag veel met Excel/Mail/internet/MS teams en wil deze goed zichtbaar op een scherm hebben. Werk nu op een Samsung C34H890WJU https://tweakers.net/pric...ung-c34h890wju-zwart.html
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG UltraGear 32GK850G Zwart is alleen geen Ultrawide(dat betreft de voorkeur).
optie 2: pricewatch: Samsung C49HG90DMR Zwart
nadeel hiervan zijn der verticale pixels met een dichtheid van 81PPI
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn eisen lijst is nog iets meer dan hierboven beschreven
-Minimaal 32 inch
-Minimaal 144HZ
-Liefst USB-C met power delivery (in combinatie met mijn Macbook pro 2019 13")
-
Qua videokaart heb ik een AMD Radeon RX 580
Vooral de USB-C met power delivery wens lijkt vrij moeilijk. Het huidige scherm wat ik heb heeft bijna alle eisen, maar voelt een stuk langzamer dan mijn BENQ XL2411Z (zelfs met black bars 1920/1080).
Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
max 700,-(Liefst V&A/MP)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel regelmatig CS:GO, waarbij beeldverversing erg belangrijk is. game draait op 300FPS+ en ik merk het verschil tussen een 60/100 en 144HZ scherm enorm. Daarnaast werk ik overdag veel met Excel/Mail/internet/MS teams en wil deze goed zichtbaar op een scherm hebben. Werk nu op een Samsung C34H890WJU https://tweakers.net/pric...ung-c34h890wju-zwart.html
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG UltraGear 32GK850G Zwart is alleen geen Ultrawide(dat betreft de voorkeur).
optie 2: pricewatch: Samsung C49HG90DMR Zwart
nadeel hiervan zijn der verticale pixels met een dichtheid van 81PPI
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn eisen lijst is nog iets meer dan hierboven beschreven
-Minimaal 32 inch
-Minimaal 144HZ
-Liefst USB-C met power delivery (in combinatie met mijn Macbook pro 2019 13")
-
Qua videokaart heb ik een AMD Radeon RX 580
Vooral de USB-C met power delivery wens lijkt vrij moeilijk. Het huidige scherm wat ik heb heeft bijna alle eisen, maar voelt een stuk langzamer dan mijn BENQ XL2411Z (zelfs met black bars 1920/1080).
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium