¿ Duron 1000 ?

Pagina: 1
Acties:

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bij Goldberg Computers menen ze een Duron 1000 te hebben, die je voor 303 piek kan meenemen. Er staat nergens dat het een o/c'de 900 of 950 betreft, want volgens amd.com is de Duron 1000 (nog) niet uitgebracht. Ook pricewatch.com laat zien dat deze Duron (nog) niet te koop is in the states.

Mag dat eigenlijk wel? Ik vind echt van niet! :( |:(

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zal wel weer een ge ocde examplaartje zijn

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Dat betekent gewoon dat ze er begin volgende maand zijn, net als de TB1500, wat klopt met de planning van AMD dacht ik.

Kijk, met bestellen bij zo'n shop duurt meestal een week ongeveer voordat je de knoop doorhakt, en dan nog eens zoiets om de bestelling binnen te krijgen. En die winkels hebben het liefst geen magazijn restanten. Ik kan me best voorstellen dat zodra hun leverancier de bestelling en levering en prijs voor de shop heeft bevestigd, zij het te koop aan bieden.

Als ze dat niet doen moeten zij meer geld gaan voorschieten. Wordt alles weer duurder etc. Als je twijfelt aan de termijn waarop zij het kunnen leveren, kun je altijd even e-mailen.
;)

Verwijderd

Trouwens ook vaag...

Dus hier een quotje van page op goldberg computers dus.
AMD DURON 1000MHZ SOCKET A ...... 303,=

AMD THUNDERBIRD 1GHZ/266 SOCKET A ........ 290,=
Een duron op de zelfde snelheid als een tbird en dan nog duurder????

Misschien is die duron 1ghz wel een tbird op 100 FBS aangezien de andere tbirds allemaal 133 FSB zijn

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Een Duron is geen Thunderbird, Thunderbirds zijn er ook nog steeds op 100 Mhz (200 Mhz) FSB..

Dat de Duron goedkoper is dan de T-Bird kan komen door het inkopen van grotere volumes, je laat niet zien of dat bij dezelfde winkel is of bij 2 verschillende winkels.. De ene winkel koopt groter in dan de andere..

Bij de ene winkel is een videokaart goedkoper, bij de andere een processor en bij weer een andere haal je je geheugen, a day in the life of a tweaker.. :P

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 10:02 schreef TripleM het volgende:
Een Duron is geen Thunderbird, Thunderbirds zijn er ook nog steeds op 100 Mhz (200 Mhz) FSB..

Dat de Duron goedkoper is dan de T-Bird kan komen door het inkopen van grotere volumes, je laat niet zien of dat bij dezelfde winkel is of bij 2 verschillende winkels.. De ene winkel koopt groter in dan de andere..

Bij de ene winkel is een videokaart goedkoper, bij de andere een processor en bij weer een andere haal je je geheugen, a day in the life of a tweaker.. :P
:D LOL

Aardig verhaal, maar die Duron is dus duurder heh ...

:+

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ik heb hun reeds gemaild. Nog geen antwoord.

Trouwens, op prijsindex.net staat dat de Duron 1000 sinds 11 juli te koop stond. Ook dat vind ik vaag :?

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 10:08 schreef BalusC het volgende:
Ik heb hun reeds gemaild. Nog geen antwoord.

Trouwens, op prijsindex.net staat dat de Duron 1000 sinds 11 juli te koop stond. Ook dat vind ik vaag :?
Vaag wel ja.
Misschien gingen ze daar vroeg op een lange vakantie en dachten ze "Kom, laten we vast wat vooruit werken.."

:D

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 20 augustus 2001 10:06 schreef Hooi het volgende:
:D LOL
Aardig verhaal, maar die Duron is dus duurder heh ...
:+
LOL

Tja, tis maandagmorgen enzo.. Ik bedoelde natuurlijk dat grotere inkoopvolumes de oorzaak kon zijn van het feit dat de Duron goedkoper was dan de T-Bird.. :)

Ook goeiemorgen.. :)

Verwijderd

Yep ;)

En die TB1000 gaat er langzaam aan uit, en die Duron is net nieuw, dat geeft ook een aardig scheve prijs.

Alleen zotten kopen die Duron 1000 natuurlijk nu. Een
verstandig mens koopt een Duron 800 of een TB1000 of een TB 1333/1400.

;) Maar ja, een verstandig mens gaat natuurlijk ook zelf z'n PC niet bouwen... :+

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Kreeg een reactie op mijn mailtje. Ze zeggen dat ze de Duron 1000 pas vanaf 1 september leveren.

Een vormpje van licht aggresieve marketing dus.

Nou, dan is dit ook wel weer opgelost...
Op maandag 20 augustus 2001 10:32 schreef Hooi het volgende:
Maar ja, een verstandig mens gaat natuurlijk ook zelf z'n PC niet bouwen... :+
Hmm... hoe moet ik dit vatten? Ik vind het juist verstandig dat ik mijn PC's zelf heb gebouwd :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 augustus 2001 11:52 schreef BalusC het volgende:
Hmm... hoe moet ik dit vatten? Ik vind het juist verstandig dat ik mijn PC's zelf heb gebouwd :)
Hint : :+

:P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 10:32 schreef Hooi het volgende:
;) Maar ja, een verstandig mens gaat natuurlijk ook zelf z'n PC niet bouwen... :+
Hehe, als je geld genoeg hebt en geen tijd dan bouw je het idd niet zelf.

Verwijderd

Heb je dat bordje hier bij de Tweakers ingang dan niet gezien ???

"Verboden Toegang voor Verstandige Mensen!!"

*D

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 12:24 schreef Hooi het volgende:
Heb je dat bordje hier bij de Tweakers ingang dan niet gezien ???

"Verboden Toegang voor Verstandige Mensen!!"

*D
Nope 8-)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[b]Op maandag 20 augustus 2001 10:32 schreef Hooi het volgende:

Nee, we gaan een echte OEM bak kopen. Compaq rulet (NOT) Packard Bell rulet (NOT) Hewlett Packard rulet (NOT) mijn eigen zelgebouwde duron 800 rulet (das wel waar)
Pagina: 1