Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLA2011
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09-2021
Hoi,

Van het weekend heb ik een nieuwe tablet gekocht zodat mijn zoontje hiermee kan oefenen in Kidspace. Vanuit Kidspace probeer ik nu een tweede gebruikersprofiel aan te maken. Het lijkt zich vanzelf te wijzen.

-Je klikt op Kidspace vanuit je eigen gebruikersprofiel.
-Een nieuw gmail account voor hem aangemaakt met ouderlijk toezicht.
-Kidspace maakt een gebruikersprofiel met ouderlijk toezicht aan op de tablet.
-Je wordt naar de instellingen gestuurd waar de gebruikersprofielen worden weergegeven (die van mij, gast en die van mijn zoon).
-Dan klik ik op mijn zoon om dit profiel verder aan te maken.
-De tablet schakelt over naar zijn profiel. Verzamelt informatie, controleert op updates etc.
-En dan ineens zegt hij tijdens het checken op updates 'Apparaatbeheer kan niet worden voltooid. Begin opnieuw en log weer in'.

-Dit heb ik inmiddels al 300 keer herhaald. Account verwijderd. Etc. Maar ik kom er niet door.

Kan iemand mij vertellen wat ik hier fout doe, zodat ik de Kidspace kan instellen?

Vriendelijke groeten,
TL

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLA2011
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09-2021
Inmiddels heb ik de tablet teruggezet naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw uitgevoerd. Het probleem blijft zich voordoen.

Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:59
Oud topic, ik weet het.

Maar voor wat het waard is: Ook hier niets dan problemen met de Lenovo tab P11

Deze in de zomer van 2021 aangeschaft omdat ie destijds in een review van Tweakers zelf, head to head tegen de Samsung A7, als superieur uit de bus kwam.

Uit de doos ook super blij mee: Goed beeld, verbluffend goede luidsprekers.

Maar het plezier was snel klaar toen bleek dat streams in apps van Nederlandse contentmakers (NPO, RTL, etc.) keihard haperen en de laptop ontiegelijk traag reageerde.

HIj was mede voor gebruik door onze kleuter bedoeld, via het Google kidsprofiel. Maar 'simpele' apps als Squla, die op low budget tablets van klasgenoten prima draait, zijn op de P11 waardeloos.

Voor mij nooit meer lenovo voor een tablet.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk