Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 13:49

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
De komende dagen verwacht ik een aantal intense en misschien wel vervelende telefoontjes die ik graag wil vastleggen om later nog eens na te kunnen luisteren. Ik heb geprobeerd een paar apps aan de praat te krijgen, maar er wordt niets opgeslagen dan lege bestanden.

Ik heb een Samsung Galaxy M31 met Android 11.

Het maakt mij niet zoveel uit welke app er uiteindelijk in mijn doel het beste kan voorzien, als het maar werkt. Ik heb al geprobeerd de aanbevolen instellingen te volgen die op internet te vinden zijn, maar het lukt mij niet. Misschien dat er nog iets Samsung-specifiek aangepast moet worden?

Vanwege mijn gezondheid heb ik niet de energie om er uren in te stoppen, dus een pasklare oplossing zou erg welkom zijn. Mijn eeuwig durende dank staat daar tegenover.

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@TheShadow welke apps heb je dan al geprobeerd? Misschien wel handig om even te vermelden.

Sinds Android 9 is call recording om een of andere reden een stuk lastiger geworden. De enige app die bij mij in ieder geval nog werkt is Cube ACR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
In het allerergste geval kun je ook de telefoon simpelweg op de speaker zetten en een apart recording device gebruiken. Keep it simple :+

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Call recorder/gespreksopname van Appliqato en Call Recorder van SMSROBOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Helaas, Cube ACR werkt ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Cube acr werkt hier wel, op een Samsung s21 ultra met android 11.
Welke hier ook werkt is Boldbeast. Daar moet je wel even mee pielen qua instellingen, bij mij werkt Record Mode 12.

Ik heb boldbeast jaren geleden aangeschaft omdat mijn Samsung note 8 problemen gaf met werkelijk all andere callrecorder apps, en ik problemen had met bedrijven die liegen (Vodafone, energieflex). Die app heeft zijn aankoopprijs al vele malen terugverdiend 😊

Nog een tip: mocht een callrecorder app alleen jouw stem opnemen, zet de telefoon dan (bij belangrijke gesprekken) op de speaker. Veel kans dat de app dan wel beide kanten van het gesprek opneemt.
Niet superhandig misschien, maar beter dan geen opgenomen gesprek 😊

[ Voor 5% gewijzigd door dragon2 op 27-09-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Boldbeast krijg ik helaas ook niet werkend. Alle instellingen geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piero84
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 03-07 12:07
@TheShadow heb je uiteindelijk nog een oplichter kunnen vinden? Heb zelf óók een M31 en heb hetzelfde probleem.

Ik heb dit uiteindelijk opgelost door een OPPO A91 te kopen waar nog android 9 op draait en ik heb dit nooit geüpdate. Ik gebruik deze alleen om te bellen voor gesprekken en heb daarom geen WiFi gekoppeld hieraan. Daardoor is een update ook niet mogelijk en blijft de functionaliteit behouden.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Nee, helaas is het niet gelukt om een gespreksrecorder te vinden.

Pagina: 1