Enkele weken geleden is mijn opbouw opgeleverd. Bij het gereed maken van de laatste kamer kwam ik er bij het plaatsen van de plinten achter dat de vloer alles behalve vlak/waterpas is.
Het betreft een kamer van 6 x 4 meter waar het hoogteverschil maximaal 25 mm is.
In de lengte richting loopt de vloer in de eerste 4 meter ongeveer 4-5 mm af waarna er in de laatste 2 meter nog ruim 2 cm afgaat.
Plinten zijn waterpas gelegd en de hoogte van de bovenkant plint tot plafond is over gelijk (241 CM).
Probleem is nu dat ik onder de plint een 'kier' van 25 mm heb.
Egalsoft + vloerbedekking is ongeveer 20mm.. Dat gaat er niet mooi uit zien..
Tijdens de oplevering werd aangegeven dat er altijd een beetje verschil in de vloer zit. Maar dit is wel erg fors.
Of is het allemaal binnen de marges?
Hoe kan dit hersteld worden?
Het betreft een kamer van 6 x 4 meter waar het hoogteverschil maximaal 25 mm is.
In de lengte richting loopt de vloer in de eerste 4 meter ongeveer 4-5 mm af waarna er in de laatste 2 meter nog ruim 2 cm afgaat.
Plinten zijn waterpas gelegd en de hoogte van de bovenkant plint tot plafond is over gelijk (241 CM).
Probleem is nu dat ik onder de plint een 'kier' van 25 mm heb.
Egalsoft + vloerbedekking is ongeveer 20mm.. Dat gaat er niet mooi uit zien..
Tijdens de oplevering werd aangegeven dat er altijd een beetje verschil in de vloer zit. Maar dit is wel erg fors.
Of is het allemaal binnen de marges?
Hoe kan dit hersteld worden?