Thuis heb ik een TS-653B Qnap NAs aan een TP-Link AX 6000 router hangen, Upnp uitgeschakeld.
Op het moment zit ik op mijn werk (maritieme offshore cq op een schip) en ik kan ineens niet meer bereiken :
- niet meer via myqnapcloud
- niet meer via de qmanager app
- niet meer via qfile.
- ping test op TS-653B IP geeft geen response, packages worden niet ontvangen.
Als ik op mijn router kijk (de Ax6000) ziet deze de TS-653B.
Het thuisfront heeft een foto doorgestuurd van de TS-653B en deze staat aan en heeft verbinding.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is de router (AX6000) geupdate en opnieuw opgestart.
De Qnap kan ik dus niet opkomen, heb dus ook niet de mogelijkheid om deze op afstand opnieuw op te starten.
Als ik via myqnapcloud inlog krijg ik bij gedeelde mappen wel deze melding : "myQNAPcloud Link is niet geïnstalleerd of functioneert niet goed."
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik het op afstand kan oplossen
Op het moment zit ik op mijn werk (maritieme offshore cq op een schip) en ik kan ineens niet meer bereiken :
- niet meer via myqnapcloud
- niet meer via de qmanager app
- niet meer via qfile.
- ping test op TS-653B IP geeft geen response, packages worden niet ontvangen.
Als ik op mijn router kijk (de Ax6000) ziet deze de TS-653B.
Het thuisfront heeft een foto doorgestuurd van de TS-653B en deze staat aan en heeft verbinding.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is de router (AX6000) geupdate en opnieuw opgestart.
De Qnap kan ik dus niet opkomen, heb dus ook niet de mogelijkheid om deze op afstand opnieuw op te starten.
Als ik via myqnapcloud inlog krijg ik bij gedeelde mappen wel deze melding : "myQNAPcloud Link is niet geïnstalleerd of functioneert niet goed."
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en hoe ik het op afstand kan oplossen
[ Voor 8% gewijzigd door dierkx36 op 27-09-2021 07:28 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.