Ik heb een toshiba satelite 2670DVD en hier had ik windows 98 op staan en hier werkte mijn com-poort goed op nu heb ik omdat windows 98 niet stabiel genoeg was windows 2000 uit geinstalleerd alleen nu heb ik een probleem ik heb ook een palm vx en deze is aangesloten op mijn com-poort en deze moet ik voor dat ik wil gaan verzenden naar mij palm eerst verwijderd worden en dan opnieuw toevoegen en dan werkt het wel. Misschien heeft iemand hier een oplossing voor.
JEZUS! Ik kom niet wijs uit wat je allemaal getypt hebt! Kun je geen punten en komma's gebruiken? Dan is het misschien iets makkelijker om het probleem vast te stellen en op te lossen.
Weer zo'n luie...
Weer zo'n luie...
En ook nog in het verkeerde forumOp maandag 20 augustus 2001 12:18 schreef BlackTide het volgende:
Weer zo'n luie...
Ehm, hallo? kunnen we mensen niet fatsoenlijk meer aanspreken ?Op maandag 20 augustus 2001 12:18 schreef BlackTide het volgende:
JEZUS! Ik kom niet wijs uit wat je allemaal getypt hebt! Kun je geen punten en komma's gebruiken? Dan is het misschien iets makkelijker om het probleem vast te stellen en op te lossen.
Weer zo'n luie...
lekker sociaal om in de 3de persoon te spreken..
Dit is pure newbie-bashing!Op maandag 20 augustus 2001 12:20 schreef AlexAuto het volgende:
[..]
En ook nog in het verkeerde forum![]()
Als je niets zinnigs hebt te zeggen reageer dan niet !
[edit]
En ja, ik vind mijn posting wel zinvol omdat juist dit newbie-bashing het forum zo hard achteruit laat gaan !
Ik move 'em ff...
[forum=8] -> [forum=6]
Enne... beetje vriendelijker mag ook wel hoor.
[forum=8] -> [forum=6]
Enne... beetje vriendelijker mag ook wel hoor.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Het zal waarschijnlijk aan de software liggen die je gebruikt voor het verzenden. In Windows2000 mogen com-poorten niet direct door software worden aangesproken. Wellicht heeft dat er iets mee te maken.
Kijk eens of er een update (w2k-versie) voor de software is.
Kijk eens of er een update (w2k-versie) voor de software is.
Probeer eens in apparaatbeheer bij de bronnen van je compoort Automatische instellingen gebruiken uit te vinken.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Pagina: 1