We hebben ons hele huis laten stucen. Stukadoor was via via geregeld via onze aannemer, daarna alles geverfd voor we komende week gaan verhuizen. Stucwerk is van het merk 'Knauf', en het zit er nu op sinds begin Juni. Al ruim 3 maanden dus. Wat mij nu stoort is hoe makkelijk het stucwerk beschadigd. We zijn nog niet eens verhuisd en er zijn overal al beschadigingen opgekomen. Gewoon van een kartonnen doos die naar boven wordt getild, of de rubberen voetjes van een trap. Of tijdens het schakelmateriaal vervangen. Grootste diepe kras is veroorzaakt door de gasten die de airco's kwamen installeren. Geen idee wat daar is gebeurd, maar die hele muur moet nu echt opnieuw.
Ik vind het echt betreurenswaardig, het is ontzettend duur om je hele huis zo onder handen te nemen, en dan zit je met muren die absoluut nergens tegen kunnen. Ik hou mijn hart vast voor de verhuizing komende week...
Is dit altijd zo met stucwerk, of is er misschien iets niet helemaal ok met het werk dat is geleverd?
Ik vind het echt betreurenswaardig, het is ontzettend duur om je hele huis zo onder handen te nemen, en dan zit je met muren die absoluut nergens tegen kunnen. Ik hou mijn hart vast voor de verhuizing komende week...
Is dit altijd zo met stucwerk, of is er misschien iets niet helemaal ok met het werk dat is geleverd?