Ik zoek een TV met goede geluidskwaliteit
Ik heb op dit moment de volgende TV en home cinema set:
pricewatch: Philips 55PFL8008K Zwart
pricewatch: Onkyo HT-S9405THX
In de kast eronder staat nog Raspberry Pi met Kodi.
Nu kijk ik tegenwoordig alleen nog af en toe een serie op Netflix en wil eigenlijk de hele handel vervangen door een TV met direct bijgeleverde of "ingebouwde" soundbar met fatsoenlijke geluidskwaliteit. De kast onder de TV gaat dan ook helemaal weg. Losse speakers weg, subwoofer weg. Minimalistisch dus.
Dit heb ik nu en daaronder wat ik zoek...
:strip_exif()/f/image/9Z2u3LFcSGZZl95JhtjBb6wY.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Ongeveer âŦ2000,--
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Af en toe Netlfix kijken. Ik hoef geen thuisbioscoop. Ik snap dat dit niet mogelijk is met deze opstelling. Als ik mij maar niet ga ergeren aan een blikkerig geluid. Ik weet het, het is subjectief dus ik zal waarschijnlijk ook in de winkel moeten gaan luisteren. Maar jullie input en mening wordt gewaardeerd!
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze Philips met B&W...
reviews: Philips 935 oled-tv met B&W-soundbar - Premium beeld, geluid en afwe...
En deze TCL...
reviews: TCL C825-qled-tv - HÊt alternatief voor Samsung met topgeluid
Ik zit overigens niet vast aan een bepaald merk of Philips Ambilight. Wel graag 55" en Android TV zodat ik de Netflix app direct kan gebruiken en eventueel nog iets met Kodi.
Liever geen losse soundbar i.v.m. mogelijk compatibiliteitsprobleem en liever ook geen los "kastje" met Android of Google TV of iets anders.
Geen losse subwoofer.
Ik heb op dit moment de volgende TV en home cinema set:
pricewatch: Philips 55PFL8008K Zwart
pricewatch: Onkyo HT-S9405THX
In de kast eronder staat nog Raspberry Pi met Kodi.
Nu kijk ik tegenwoordig alleen nog af en toe een serie op Netflix en wil eigenlijk de hele handel vervangen door een TV met direct bijgeleverde of "ingebouwde" soundbar met fatsoenlijke geluidskwaliteit. De kast onder de TV gaat dan ook helemaal weg. Losse speakers weg, subwoofer weg. Minimalistisch dus.
Dit heb ik nu en daaronder wat ik zoek...
:strip_exif()/f/image/9Z2u3LFcSGZZl95JhtjBb6wY.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Ongeveer âŦ2000,--
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Af en toe Netlfix kijken. Ik hoef geen thuisbioscoop. Ik snap dat dit niet mogelijk is met deze opstelling. Als ik mij maar niet ga ergeren aan een blikkerig geluid. Ik weet het, het is subjectief dus ik zal waarschijnlijk ook in de winkel moeten gaan luisteren. Maar jullie input en mening wordt gewaardeerd!
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze Philips met B&W...
reviews: Philips 935 oled-tv met B&W-soundbar - Premium beeld, geluid en afwe...
En deze TCL...
reviews: TCL C825-qled-tv - HÊt alternatief voor Samsung met topgeluid
Ik zit overigens niet vast aan een bepaald merk of Philips Ambilight. Wel graag 55" en Android TV zodat ik de Netflix app direct kan gebruiken en eventueel nog iets met Kodi.
Liever geen losse soundbar i.v.m. mogelijk compatibiliteitsprobleem en liever ook geen los "kastje" met Android of Google TV of iets anders.
Geen losse subwoofer.
đđģ Blog đđģ