Ik heb sinds een paar weken de Dell P3421W curved monitor.
sinds enige tijd valt het mij op dat (vooral bij een witte achtergrond) de linkerhelft vh scherm heel licht flikkert (alsof het scherm steeds een minimale fractie iets donkerder wordt).
Het probleem lijkt zich bij een "koude" monitor minder/niet voor te doen.
De rechterhelft heeft er geen last van.
Mijn pc heeft een Gigabyte H370 AORUS moederbord, met on-board graphics.
Vwb de video-aansluitingen: er is enkel hdmi 1.4 en een dvi-d port (geen DisplayPort)
De maximale resolutie vanuit mijn pc is 3440 x 1440 bij 29,963 Hz
De Dell monitor levert 3440x1440 bij 60Hz
Gezien het feit dat het alleen de linkerhelft van mijn scherm is, kan ik mij niet voorstellen dat de video capaciteiten van mijn pc het niet aankunnen.
Ik heb ook met de settings lopen te stoeien, uiteindleijk het scherm gereset, maar het is er nog steeds.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?
sinds enige tijd valt het mij op dat (vooral bij een witte achtergrond) de linkerhelft vh scherm heel licht flikkert (alsof het scherm steeds een minimale fractie iets donkerder wordt).
Het probleem lijkt zich bij een "koude" monitor minder/niet voor te doen.
De rechterhelft heeft er geen last van.
Mijn pc heeft een Gigabyte H370 AORUS moederbord, met on-board graphics.
Vwb de video-aansluitingen: er is enkel hdmi 1.4 en een dvi-d port (geen DisplayPort)
De maximale resolutie vanuit mijn pc is 3440 x 1440 bij 29,963 Hz
De Dell monitor levert 3440x1440 bij 60Hz
Gezien het feit dat het alleen de linkerhelft van mijn scherm is, kan ik mij niet voorstellen dat de video capaciteiten van mijn pc het niet aankunnen.
Ik heb ook met de settings lopen te stoeien, uiteindleijk het scherm gereset, maar het is er nog steeds.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?