Facebook pagina terugclaimen

Pagina: 1
Acties:
  • 8.062 views

Onderwerpen

Vraag

• intered15
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-01 11:47
Mijn vraag
Ik heb (had) een Facebook pagina voor een website die ik beheer. Echter liep ik tegen problemen aan met het koppelen van pagina met het instagram dat erbij hoort. Ik heb de pagina zelf aangemaakt en nooit een andere beheerder aan toegevoegd, alleen een redacteur. Maar op een één of andere manier (FB bug?) stond mijn account niet genoteerd als beheerder, en kon ik me eigen verwijderen. Nu is het probleem dat ik totaal geen rechten meer heb op deze pagina.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tal van artikelen gelezen over het herstellen van een pagina, maar alles was verouderd en niet meer up-to-date. Alsmede dat FB het enorm lastig maakt, zo niet onmogelijk, om contact op te nemen.

Iemand enig idee hoe ik mijn facebook pagina kan terug claimen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 10:37

Remy

I usually get 100% accuracy

Neem contact op met 't Facebook Support team via deze link: https://www.facebook.com/...olkit/support/operational . Zij kunnen checken of je claim terecht is, en beheertoegang herstellen.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intered15
Dank voor de link, maar ik zit inmiddels 20 minuten te zoeken naar een manier om contact met FB support op te nemen. Elke pagina verwijst naar een andere pagina zonder de mogelijkheid op een ticket o.i.d. aan te maken

• Remy

Remy

De link die ik deelde bevat (als je iets naar beneden scrollt) een deel genaamd 'Contact Support' met een Email button:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfpMO3bmIb45QCjjXi7lgKtPeq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EyWlpSI2Lt4NDQgtS5qLVhkS.jpg?f=fotoalbum_large

Dat form is precies de manier om een ticket aan te maken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Remy op 29-09-2021 09:46 ]

LinkedIn
Instagram

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 12:42

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Remy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:33:
De link die ik deelde bevat (als je iets naar beneden scrollt) een deel genaamd 'Contact Support' met een Email button:

Dat form is precies de manier om een ticket aan te maken :)
niet iedereen krijgt dezelfde pagina op die link.... ik zie iig geen formulier, enkel een hoop buttons en links die uitleg geven over het Business Partner programm...

kan het zijn dat het een support pagina is voor mensen die een bepaalde gebruiersstatus al hebben (bv al lid zijn van dat Business Partner programm)?

[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 29-09-2021 09:37 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Goed punt: dat kan natuurlijk. In dat geval zijn de stappen zoals hier beschreven: https://www.facebook.com/help/186570224871049

Log into Facebook on a computer.
Click account in the top right of Facebook.
Select Help & Support, then select Report a Problem and follow the on-screen instructions.

Daar kan je aangeven wat het probleem is :)

LinkedIn
Instagram

• intered15
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ook ik kreeg geen contact form te zien op de link.

Maar vraag me niet hoe het kan (FB... 8)7 ) maar via Business Suite kon ik mezelf weer toevoegen als beheerder. Dus topic kan gesloten worden, nogmaals dank voor de reacties.

• Remy

Remy

Prima, fijn dat dat gelukt is. Topics die 'opgelost' zijn worden niet standaard gesloten overigens, ik laat hem lekker open. Je weet maar nooit of er binnenkort extra info / iets bij komt.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee90
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-08-2022
Hi! Ik heb hetzelfde probleem met m’n zakelijke fb pagina. Heeft iemand een tip? Ik kan ook geen contact krijgen met fb.
Mijn fb deelde niet meer mijn instagram berichten en toen ik met de instellingen bezig was heb ik denk ik mezelf verwijderd. Ik heb heel wat afgegoogled maar kom er helaas niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:31
@Lee90,

Check https://business.facebook.com eens? Heb je daar toegang tot de pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee90
@king006 bedankt voor je reactie nee… helaas.. de pagina bestaat nog wel maar als ik op mijn eigen profiel kijk waar hij mee verbonden was dan zegt ie maak je eerste pagina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:31
@Lee90,

Dus hij toont daar 0 pagina's aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uysvq9hN2bFjm0MIcy5P4V1qiog=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cS2VXDtTO7lwJZW3XjYOaDBp.png?f=fotoalbum_large

@king006 nee er staat wel een schoonheidssalonleanne als account maar ik twijfel of dat m’n pagina is want ik zie er niks en kan er niks mee. Ik heb geprobeerd de orginele te koppelen zoals de afbeelding dat is wel echt m’n zakelijke account maar kan het dus niet “claimen” of koppelen.
Twijfel om de pagina te laten verwijderen maar zou ook niet eens weten of dat nog wel kan zo 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-CARcare
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 17-07-2023
Heyhey

Hier dus ook een vergelijkbaar probleem.

Mijn persoonlijke FB pagina werd gehacked en verwijderd (dewelke beheerder was van de zakelijke pagina), nu is er dus geen beheerder meer van de zakelijke pagina.

Iemand nog een idee hoe dit recht te zetten is?

Mvg
Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NDigi
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Hallo,
Hier ook een probleem met een pagina die ikzelf aangemaakt heb voor de zaakvoetbalploeg van mijn man. Sinds 2019 ben ik hiervan de enige beheerder.
Ik plaats steeds in naam van de ploeg berichten op de pagina, maak evenementen aan,...
Ik beheer ook de instagram ervan.
Een klein jaar geleden had ik ineens door dat ik via mijn persoonlijk fb profiel niet meer kon doorklikken naar de pagina van de zaakvoetbalploeg.
Deze stond er ineens niet meer tussen waardoor ik dus via facebook zelf niets meer kon plaatsen in naam van de ploeg.
Instagram beheren lukte mij wel nog steeds.
Via instagram kon ik dan wel een post dat ik daarop maakte direct plaatsen op de fb pagina.
Maar dit lukt tot voor kort ook niet meer.
Beide zijn niet meer gekoppeld aan elkaar en aan de instellingen heb ik niet liggen prullen want ik vond nooit wat ik zocht dus klikte altijd terug zonder iets te bevestigen.

Als ik via instagram dan een fb wil toevoegen aan het account dan kan ik de fb pagina niet opzoeken en koppelen.
Ik kan enkel een nieuwe fb pagina aanmaken.
Via FB Business Suites lukt het mij ook niet om de pagina te claimen want dan krijg ik steeds de melding dat de claim moet goedgekeurd worden of als ik maar een gedeelte aanvraag om te kunnen bewerken net hetzelfde.
Ik had gehoopt door dit te doen dat ik een e-mail met die aanvraag zou krijgen aangezien mijn e-mail (een ander dan het e-mailadres dat ik gebruik voor mijn persoonlijke fb en insta) gebruikt is geweest om de pagina en instagram te maken, maar neen, ik krijg niets aan.

Ook heb ik alle mogelijk oplossingen die op google te vinden zijn al geprobeerd.
Facebook contacteren is ook hopeloos!
Je krijgt gewoon nergens een contactformulier, correcte doorklikmogelijkheden,...

Ik ben dus een beetje ten einde raad en vrees dus dat ik een nieuwe pagina zal moeten aanmaken.
Maar de oude blijft dan wel bestaan wat ik heel verwarrend vind voor de buitenwereld want dan komen er 2 pagina's tevoorschijn als je de ploeg ingeeft in de zoekbalk.
Mensen gaan dan misschien al snel de verkeerde pagina leuk vinden/volgen.

Dus... What to do??
Weet iemand raad? :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco Marijs
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:45
Ik heb exact hetzelfde.
Van de een op de andere dag heb ik ineens geen toegang meer tot de facebookpagina die ik beheer(de). Voorheen kon ik wisselen tussen mijn eigen profiel en die van mijn pagina, maar die laatste is ineens verdwenen.
Wanneer ik naar de bewuste pagina ga (https://www.facebook.com/brandweerpostmauritsfort) heb ik geen beheerdersrechten meer.
Zomaar ineens, en ik weet zeker dat ik mezelf niet verwijderd heb als beheerder, ik ben al maanden niet in het beheerders-gedeelte geweest.

Ik hoop inderdaad dat er iemand weet wat te doen.

Groeten,

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superclub
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-07-2024
Hier een zwaar probleem

Mijn beheerde pagina is gewoon weg, verdwenen ,niet meer vindbaar.
Een opbouw van 15 jaar met volgers kwijt door Facebook.

Ik kan op geen enkele manier contact met Facebook maken, ik heb alles doorgezocht en ik ben al zeker 1 week bezig geweest met proberen.
Dit is toch een grove fout van Meta, waar en wie kan me helpen, desnoods een advocaat.

groet Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11
Gezien dat alles op dat hele Meta platform volgens hun eigen voorwaarden waar jij mee akkoord bent gegaan eigendom is van één enkel persoon (dhr. M. Zuckerberg) ben ik heel erg benieuwd welke advocaat hier een zaak van gaat proberen te maken. Niets op FB is van jou, hoe lang je het ook op bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superclub
Dank je voor je antwoord, FB mag ook alles van mij ook hebben ,van die regels ben ik van bewust
Ze mogen ook publiceren maar ergens is het fout gegaan....het is zonder kennisgeving verdwenen dus dat riekt naar een vergissing,

ik moet contact met ze leggen en dat is erg moeilijk gemaakt, je draaid in de ronte ermee en daar wil ik doorbreken...

als je iets wil rapporteren?
Het wordt je moeilijk gemaakt "klik hier als je problemen hebt"en dan kom je uiteindelijk weer bij hetzelfde uit...

[ Voor 19% gewijzigd door superclub op 17-07-2024 11:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jurroen
  • Laatst online: 21:41

jurroen

Security en privacy geek

Een pijnlijke en dure les. Wellicht een idee om zelf een ActivityPub instance op te zetten? Mastodon, Honk, Pixelfed en anderen.

Dan ben je niet meer afhankelijk van het reilen en zeilen van één organisatie of de moodswings van een one-face.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superclub
pijnlijke en dure les? alsof ik de schuldige ben, je moet toch ergens contact kunnen krijgen?

ik ben misschien dan wel een eiselganger maar FB is echt waardeloos in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:32

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Hoewel ik de frustratie zeer goed kan begrijpen gooi ik het topic toch op slot om de volgende redenen:

• Kick van een oud topic uit 2023.
• Er gaat waarschijnlijk uit toekomstige reacties weinig tot geen waarde meer komen. Zowel voor OP als voor Superclub.
• Wij / Tweakers / wie dan ook kan Superclub helaas niet helpen. Zoals eerder vermeld kan Meta als een zwart gat aanvoelen en zijn er helaas geen Tweakers met verborgen achterdeurtjes om problemen beter aan het licht te werpen. Helaas is het hun platform en zal je op een of andere manier in contact moeten komen met het bedrijf.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.