Mijn vraag
Als ik in een Zoom meeting zit en wil scrollen door wat bestanden op de pc hapert het geluid van diegene die op Zoom aan het praten is en krijg ik een melding te zien die zegt dat ik aplicaties moet sluiten ivm problemen.
Ik ben nieuw op dit forum en een noob op het gebied can computers...
*De pc is een MSI Cubi N 8gl
*Processor Intel Celeron N4000
*Op advies van de fabrikant RAM geheugen vergroot van 4gb naar 8gb
Programma's die open staan op het moment van het probleem:
*Zoom
*2 bestanden van 25,7 mb en 1.65 mb
*Iriun Webcam (ik heb geen webcam dus gebruik een Samsung s9 plus als webcam)
*Corsair Virtuoso se headset via Wireless reciever die bij de headset in de doos kwam.
Dit lijken mij geen grote programma's en na het upgraden van het RAM geheugen is het probleem nog hetzelfde. Please help!!! En zouden jullie alsjeblieft jip en janneke taal kunnen gebruiken want ik weet echt totaal niets van computers.
Alvast bedankt!🙏
Als ik in een Zoom meeting zit en wil scrollen door wat bestanden op de pc hapert het geluid van diegene die op Zoom aan het praten is en krijg ik een melding te zien die zegt dat ik aplicaties moet sluiten ivm problemen.
Ik ben nieuw op dit forum en een noob op het gebied can computers...
*De pc is een MSI Cubi N 8gl
*Processor Intel Celeron N4000
*Op advies van de fabrikant RAM geheugen vergroot van 4gb naar 8gb
Programma's die open staan op het moment van het probleem:
*Zoom
*2 bestanden van 25,7 mb en 1.65 mb
*Iriun Webcam (ik heb geen webcam dus gebruik een Samsung s9 plus als webcam)
*Corsair Virtuoso se headset via Wireless reciever die bij de headset in de doos kwam.
Dit lijken mij geen grote programma's en na het upgraden van het RAM geheugen is het probleem nog hetzelfde. Please help!!! En zouden jullie alsjeblieft jip en janneke taal kunnen gebruiken want ik weet echt totaal niets van computers.
Alvast bedankt!🙏