Refurbished artikel onterecht in PW filter

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Refurbished artikel onterecht in PW filter wanneer dit artikel enkel een refurbished prijs heeft.

pricewatch: Samsung Galaxy S10e Groen
Ik zocht via de PW een nieuwe telefoon, enkel staan er dan onterecht artikelen in de lijst met de refurbished prijzen indien deze geen normale prijzen hebben. Zie: https://tweakers.net/smar...jl6tJmrdsRU1d8RzjnJNd1_QY

Als we het filter qua prijs verhogen om ook deze: pricewatch: Samsung Galaxy S10e Wit te kunnen zien: https://tweakers.net/smar...FGuzDRr3RYxZcG3COec5LIs3w dan zien we bij de witte variant, netjes enkel de standaardprijs en niet de refurbished prijs. Het gaat dus alleen fout als een artikel enkel refurbished prijzen heeft.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

Technisch is dit geen bug; we tonen inderdaad refurbished prijzen indien een product(uitvoering) geen reguliere prijzen (meer) heeft.

Ik zou persoonlijk zelf verwacht hebben dat in je eerdere filter ook de witte variant getoond zou worden, omdat de refurbished prijs immers ook voldoet aan je filter. Maar aangezien deze dus nog een reguliere prijs heeft wordt deze uitgesloten.

Intentionally left blank

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Ik denk dat de beste fix zou zijn: Het maken van een filter of je ook refurbished producten wilt zien.

In mijn optiek is een vergelijking van een nieuw product nooit eerlijk met een refurbished product. Voor hetzelfde geld kun je meer krijgen. Ik was nl. ook positief verbaasd over de telefoon in dat budget, dat het enkel de groene was deed mijn oren spitsen.

Simpel gezegd wil ik gewoon geen artikelen met een nieuwprijs (ten onrechte) vergelijken met artikelen met een refurbished prijs.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

De wens voor een wel/geen refurbished filter ligt er vziw al langer. Ik zal van de week eens navraag doen of daar op enige termijn iets mee gedaan gaat worden.

Intentionally left blank