Vraag

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-11 21:04
Hoi!

Ik heb een vraag. Heb een Xiaomi Mi 11 Pro - factory China OS/ROM.
Wil naar Global.

Hoe kan ik dan safetynet voorbij, zodat de Google Playstore certified is? Aangezien ik een unlocked bootloader heb, zal het altijd falen. Kan ik niet de bootloader vergrendelen op de Global variant?

Graag jullie bevindingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Probook8979 op 25-09-2021 13:36 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:01
Zoek op het locken van de bootloader op XDA de dan moet je eruit kunnen komen. Heb er zelf geen ervaring mee met dit merk specifiek, bij andere kan het in ieder geval.

[ Voor 36% gewijzigd door swhnld op 26-09-2021 07:57 ]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:29
[Xiaomi Mi 11] Ervaringen & Discussie

Ik zou sowieso dat topic even doorspitten.

Verder zou ik niet je bootloader weer locken want ik lees dat dat je toestel brickt. Waarom zou je hem überhaupt willen locken aangezien je nu gewoon de Global rom kan flashen?

• Probook8979
Ari Gold schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:17:
[Xiaomi Mi 11] Ervaringen & Discussie

Ik zou sowieso dat topic even doorspitten.

Verder zou ik niet je bootloader weer locken want ik lees dat dat je toestel brickt. Waarom zou je hem überhaupt willen locken aangezien je nu gewoon de Global rom kan flashen?
Als je bootloader geunlockt is, is je toestel niet Google gecertificeerd, oftewel Netflix of sommige banking apps willen niet werken omdat je toestel geunlockt is.

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:29
Probook8979 schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:30:
[...]

Als je bootloader geunlockt is, is je toestel niet Google gecertificeerd, oftewel Netflix of sommige banking apps willen niet werken omdat je toestel geunlockt is.
Als het goed is wel als je de xiaomi.eu rom draait..

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:01

slaay

Natuurbeleven.com

Bij de laatste update blijkt dat bij sommige ROM's niet meer te werken. Ze hebben inmiddels de oplossing die rollen ze nu uit bij toekomstige updates.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Probook8979
slaay schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:56:
Bij de laatste update blijkt dat bij sommige ROM's niet meer te werken. Ze hebben inmiddels de oplossing die rollen ze nu uit bij toekomstige updates.
Ook als ik van factory China Rom naar global rom blijf? Het blijft falen omdat ik geunlockt bootloader heb.

Heb met Magisk van alles geprobeerd ik krijg geen safety pass op de global rom.

Moet ik wachten?

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 11:55
Als je kiest voor global blijft het op not certified staan. Ik begreep dat magisk hide niet meer ondersteunt word door magisk. Beste wat je kunt doen is Xiaomi Eu erop zetten of China reflashen en gigantisch gaan debloaten
maar let wel notifications blijft een probleem bij China rom. Als je goed werkende google apps wilt en netflix etc is Xiaomi.eu de beste keus.
Pagina: 1