Vraag

• Skinamp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Hallo,
wanneer ik foto's vanuit google foto's wil zien/gebruiken moet ik ze eerst met de browser via de google foto's site zoeken en downloaden naar m'n pc voordat ik ze kan gebruiken. In explorer zie ik alleen google drive staan, wanneer ik deze open kom ik in m'n persoonlijke opslag, de opgeslagen foto's zijn hier niet zichtbaar!

Hoe kan ik vanuit explorer direct de map google foto's openen en de op google foto's opgeslagen beelden direct downloaden zonder m'n browser te moeten openen ?
...
Systeem:
Windows 10 met de nieuwe google drive

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Als ik Google op 'google photos in explorer' kom ik oplossingen tegen met Google's Backup and Sync app: https://www.alphr.com/add-google-photos-file-explorer/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Skinamp
Met deze methode moet ik de foto's syncen, ik heb ze alleen op google foto's staan en
wil ze liever (ruimte gebrek) niet ook op de pc syncen, daarmee is het doel van Google foto's
teniet gedaan... Google backup & Sync heb ik geinstalleerd en hiermee krijg ik alleen de inhoud
van ge-uploade data te zien maar niet de foto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
Met Google backup & sync wordt je google drive getoont. Sinds een jaar of twee worden foto's uit Google Photos niet automatisch meer in je google drive gezet.

Voor zover ik weet is er geen manier om je google photos in verkenner te tonen, alleen in de browser.

[ Voor 0% gewijzigd door dixet op 26-09-2021 16:51 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinamp
Bedankt voor je reactie, jammer dat dit niet meer kan :-(