Er is recent ergens denk ik een wijziging geweest waardoor de inhoudsopgave in reviews met meerdere pagina's altijd onderin beeld blijft staan. Hartstikke goed, alleen merk ik dat hij in de mobiele view op sommige pagina's 'te hoog' hangt en alleen wat heen en weer schuift in plaats van uit beeld te gaan.
reviews: Overleef de videokaartenschaarste - 26 oudere gpu's getest in modern...
:strip_exif()/f/image/uvgpvUi4PJ5269kswN3doKuV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8RopVA6ycAxm8no9JFV8NN5f.jpg?f=fotoalbum_large)
De bovenste screenshot is als ik naar boven scroll, het moment dat de inhoudsopgave normaal tevoorschijn zou moeten komen volgens mij. De onderste is als ik naar onder scroll waarbij deze uit beeld zou moeten gaan.
Dit gebeurt niet op elke pagina. Ik zie dit gebeuren op de inleiding en testverantwoording, dan gaat het goed tot en met total war Saga: Troy, en van daar af komt het probleem weer terug.
Vooral op de reactie pagina wordt dit irritant:
:strip_exif()/f/image/3UN5Yv8HreEVfqbnBW9AnMhO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben ook nog even naar iets oudere reviews gaan kijken en ik zie het bv ook gebeuren bij:
reviews: Guardians of the Galaxy - Fijne sfeer, maar trage actie
Dit zie ik gebeuren bij zowel Edge als Chrome op Android. Cache wissen heeft geen effect.
reviews: Overleef de videokaartenschaarste - 26 oudere gpu's getest in modern...
:strip_exif()/f/image/uvgpvUi4PJ5269kswN3doKuV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8RopVA6ycAxm8no9JFV8NN5f.jpg?f=fotoalbum_large)
De bovenste screenshot is als ik naar boven scroll, het moment dat de inhoudsopgave normaal tevoorschijn zou moeten komen volgens mij. De onderste is als ik naar onder scroll waarbij deze uit beeld zou moeten gaan.
Dit gebeurt niet op elke pagina. Ik zie dit gebeuren op de inleiding en testverantwoording, dan gaat het goed tot en met total war Saga: Troy, en van daar af komt het probleem weer terug.
Vooral op de reactie pagina wordt dit irritant:
:strip_exif()/f/image/3UN5Yv8HreEVfqbnBW9AnMhO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben ook nog even naar iets oudere reviews gaan kijken en ik zie het bv ook gebeuren bij:
reviews: Guardians of the Galaxy - Fijne sfeer, maar trage actie
Dit zie ik gebeuren bij zowel Edge als Chrome op Android. Cache wissen heeft geen effect.
Gamertag: FinrazielNL
:strip_exif()/f/image/RwT4SFQcinpO2QDL8dA3NTOw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2jeBFBYsPOtgwewbSo8CJHnY.png?f=fotoalbum_large)