[Plus] Product reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 1.138 views

Vraag

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:58
reviews: Overleef de videokaartenschaarste - 26 oudere gpu's getest in modern...

Gaan videokaart vergelijkingen etc vanaf nu ook achter plus?

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:27
volgens mij gaat alles wat tweakers zelf schrijft / test achter plus, en alles wat ze van andere sites kopieren niet... maar ik kan mis zijn natuurlijk :)
(BBG is niet door tweakers zelf bedacht, maar komt van forum, dus die vormt nog uitzondering)

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:58
99ruud99 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:01:
volgens mij gaat alles wat tweakers zelf schrijft / test achter plus, en alles wat ze van andere sites kopieren niet... maar ik kan mis zijn natuurlijk :)
(BBG is niet door tweakers zelf bedacht, maar komt van forum, dus die vormt nog uitzondering)
Dat was tot nu toe nog niet, er zijn (sinds plus) nog diverse revieuws en roundups geweest die niet achter plus zaten (headsets onder andere). En volgens mij was ook beloofd dat dit zou blijven (al weet ik dat niet zeker en zou ik dat even terug moeten zoeken).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-10 21:45
Je bedoelt waarschijnlijk deze reactie:
Olaf in "Het grote Tweakers-abonnemententopic"
Olaf schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:25:
[...]

Een belangrijke communicatieles die ik uit die aankondiging getrokken heb, is om extreem helder en expliciet te zijn in wat er verandert. Vanuit mijn gezichtspunt stond in die aankondiging duidelijk dat het nieuws zoals we dat brachten en productreviews voor iedereen toegankelijk blijven, maar dat uitgebreider nieuws, achtergronden, how-to's, columns en interviews onderdeel van Plus zouden worden. Sindsdien zijn er veel opmerkingen geweest van gebruikers die verbaasd waren dat achtergronden/interviews die voorheen voor iedereen te lezen waren, in vergelijkbare vorm onderdeel van Plus waren. Die hadden dus een andere interpretatie (of hebben de aankondigingen over het hoofd gezien). Om dat te voorkomen had het geholpen als we direct expliciet hadden gecommuniceerd dat de komst van de nieuwe abonnementen betekent dat een deel van de artikeltypen zoals die voorheen verscheen, achtergronden en interviews, na de livegang onderdeel zou worden van het Plus-abo.
Tweakers wordt kampioen in beloftes verbreken. 16 dagen heeft het voor deze belofte geduurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42
Ik vind persoonlijk ook niet dat het verstandig is om dit specifieke artikel als Plus te labelen. Er zijn een hoop outlets in het Engelstalige gebied die gelijkaardige content aanbieden zonder paywall dus ik zie hier niet echt een USP in, en je mist zo de input van een deel van de community in de comments.

Maar om advocaat van de duivel te spelen: dit is niet echt een productreview in de betekenis van hoe het daar door Olaf neergeschreven werd. Het gaat om oude producten die in de huidige context herbekeken worden. Dus ik zou het ook niet onder die belofte indelen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-09 23:52
Ik wou net hetzelfde topic openen. Nog geen maand geleden werd beloofd dat reviews niet achter plus komen. Dit is precies de glijdende schaal waar ik toen al voor waarschuwde.

De site en community worden stelselmatig gesloopt, ik blijf in ieder geval met m'n portemonnee stemmen. Ik hoef uit principe de drie gratis artikelen niet eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:02

Nox

Noxiuz

Pfff als er ook reviews achter de paywall komen is het einde zoek.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• emperor3s
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:44
Hier is inmiddels al op gereageerd in het Plus topic door Olaf op zaterdag 25 september 2021 @ 18:25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
Gewoon elke keer de definitie anders uitleggen, het Tweakers van tegenwoordig.

Overigens ironisch dat ie het geen review noemt (zoals ze dat op Tweakers doen, wat dat ook moge betekenen) terwijl het letterlijk onder het kopje "reviews" staat in de tracker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Willaaam schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 12:33:
Ik wou net hetzelfde topic openen. Nog geen maand geleden werd beloofd dat reviews niet achter plus komen. Dit is precies de glijdende schaal waar ik toen al voor waarschuwde.

De site en community worden stelselmatig gesloopt, ik blijf in ieder geval met m'n portemonnee stemmen. Ik hoef uit principe de drie gratis artikelen niet eens.
Volledig eens. Ik stoor mij behoorlijk aan deze trends. Doe geen eens moeite om datgeen te motiveren, de oude TW/HWI crew snapt dat echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Het is voor mij (helaas) geen opzienbarende verandering, het past in het plaatje waar men naar toe wil. Vind het aan 1 kant wel dood zonde om juist dit type artikelen achter de paywall te plaatsen en de verdediging van Olaf vind ik niet erg sterk.
Het scheelt dat ik nog een plus artikel gratis kon bekijken, dat vind ik dan wel netjes dat dit kan per maand.

Desalniettemin , uiteindelijk zal er wel degelijk meer achter plus terecht komen, ik heb geen illusies dat dit niet het geval zal zijn met bepaalde reviews in de toekomst.

[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 28-09-2021 22:44 ]

Liefhebber van Tweakers

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:58
Graag deze discussie centraal houden in Het grote Tweakers-abonnemententopic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.