Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:56
Ik heb momenteel alleen een abonnement voor bellen dat eind van de maand afloopt
Nu zie ik bij verlengen dat als ik er een internetbundel bij neem het bel gedeelte voordeliger is :

Alleen bellen 200 min 6,50 euro
A bellen + 1000 Mb 7 euro ( 3 euro bellen + 4 euro bundel )
B bellen + 3000 Mb 8 euro ( 3 euro bellen + 5 euro bundel )

2 jarig abonnement

In de praktijk gebruik ik internet alleen op vakantie adres maar dat is meestal gratis
Af en toe loop ik er wel eens tegen aan dat ik geen internet heb bv in winkels om kortingscode te laten zien .
Ik heb geen idee wat je verbruikt als je af en toe internet gebruikt
Welke kan ik het beste afsluiten A of B

...

Ben abonnement 250 min bellen
...

Gebruikers ervaringen maar geen relevante info ..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Denk dat je wel met 1000MB af zou kunnen.. weet niet hoe dat werkt bij Ben als je bundel op is.. of je dan geen internet meer hebt.. of MBtjes voor veel te veel geld (in verhouding dan) mag aftikken

404 Signature not found

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09 06:55
SMSfreakie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:06:
Denk dat je wel met 1000MB af zou kunnen.. weet niet hoe dat werkt bij Ben als je bundel op is.. of je dan geen internet meer hebt.. of MBtjes voor veel te veel geld (in verhouding dan) mag aftikken
Dan moet je een dienst aanzetten dat MB pauze heet, dan past stopt het gebruik gelijk als je bundel op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:51:
[...]

Dan moet je een dienst aanzetten dat MB pauze heet, dan past stopt het gebruik gelijk als je bundel op is.
Je krijgt bericht wanneer je 80% van je bundel verbruikt hebt. En elke maand begin je weer opnieuw. Maw, tegoed van vorige maand ben je kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Hansw1
Je kan ook via deze site van Ben verlengen voor 2 jaar: https://www.ben.nl/basicfit/Sim-Only dan heb je 3750mb en 200 bel en SMS voor 8 Euro. Of je sluit een sim only bij simpel wat een zustermerk van ben is tegenwoordig.
Voor 7,50 Euro per maand 3gb Internet, 250 Minuten en 500 SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
boers706 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:54:
[...]

Je krijgt bericht wanneer je 80% van je bundel verbruikt hebt. En elke maand begin je weer opnieuw. Maw, tegoed van vorige maand ben je kwijt.
Klopt, maar zonder MB pauze kan je zo over dat verbruik heen gaan als je er geen erg in hebt. Met MB gebeurt dit niet, maar het kost wel 50 cent extra per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:57:
[...]

Klopt, maar zonder MB pauze kan je zo over dat verbruik heen gaan als je er geen erg in hebt. Met MB gebeurt dit niet, maar het kost wel 50 cent extra per maand.
Nee hoor, MB pauze is standaard en gratis. :)

Tenminste bij mij, maar ik heb nog een oud ben zuinig abonnement :+

[ Voor 9% gewijzigd door boers706 op 24-09-2021 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Wil niet veel zeggen, maar bij Youfone, 1GB + 200 minuten, 6.50 per maand 2 jaar lang, eerste 3 maand 1 euro per maand lol, dat is als je terugrekent, 5,80.- per maand voor 2 jaar.. Volgens mij is dat het goedkoopste op de markt op dit moment.

Je zit wel op het KPN netwerk.

[ Voor 39% gewijzigd door Tweakez op 24-09-2021 20:53 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
boers706 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:58:
[...]

Nee hoor, MB pauze is standaard en gratis. :)

Tenminste bij mij, maar ik heb nog een oud ben zuinig abonnement :+
Excuus, is inderdaad gratis ja. Alle andere providers die zo een functie beschikbaar stellen vragen er wel geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:24:
[...]

Excuus, is inderdaad gratis ja. Alle andere providers die zo een functie beschikbaar stellen vragen er wel geld voor.
ja want die denken toch weer een halve euro voor iedereen die het aanzet ;) om maar niet buiten de bundel kosten te maken.. :D

404 Signature not found

Pagina: 1