Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-05 16:43
Hi

Ik word er echt gek van omdat ik niet snap waaraan het kan liggen:

2 nest hub's werkten altijd zonder problemen. Ineens beiden paar weken achter elkaar disconnected en geeft 'netwerk probleem' aan op het scherm. Wat ik ook probeer, ik krijg ze niet meer op internet. Nieuwe nest hub gekocht, die doet het wel. Het lijkt me sterk dat beide oude nest hubs ineens alletwee kapot zijn EN als ik ze aansluit op een hotspot van mobiel doen ze het wel....

Ziggo internet met connectbox >hard reset gegeven. Nest hub connect paar minuten en dan weer netwerk probleem

Nest hubs wel 30x ge-hard reset > maakt niets uit.

Zo 'kaal' mogelijk getest: connectbox helemaal op standaard settings, geen andere apparaten, nest hub 1 meter van modem vandaan >maakt niets uit.

Het lijkt wel of ziggo het blocked? Rare is dus dat ze op een hotspot wel werken en een nieuwe nest hub out of the box op dezelfde ziggo verbinding wel.

Ik weet het echt niet meer... Iemand tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ondanks dat het topic al even oud is toch nog een reactie. Ik heb sinds een week precies hetzelfde! Aan setup niks veranderd maar toch geen verbinding meer na 2 jaar probleemloos werken. Heb jij het op weten te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

Hier nog iemand die sinds een paar dagen continu disconnects krijgt op nest hub .
Op reddit nog een aantal reacties gezien, lijkt dus een probeer met de nest hub zelf? Hopelijk snel een software update...https://www.reddit.com/r/...ndroid_app&utm_source=sha

--edit--
en ook hier

https://www.googlenestcom...nnection-quot/td-p/174342

[ Voor 19% gewijzigd door KingCrash op 15-06-2022 16:54 ]

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-05 16:43
nee, tot op heden niet opgelost :-(
Als het een firmware probleem is, zit je in een dead-end loop: hoe krijg je nieuwe firmware op een hub die niet te verbinden is met internet...

en daar te connecten.

[ Voor 70% gewijzigd door fry_35 op 16-06-2022 18:43 ]