Toon posts:

Video kaart weigert naar overklokken van fbs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb elke keer het probleem dat mij video kaart weigert als ik de fbs verander. Als ik de CLKGen Spread Spectrum op disable zet zodat ik
hem op 166/nog watuus kan doen geeft die als het lukt om de pc op testart een P3 200 aan wel cool maar het loopt kut.

there is niks wat ik verkeerd doe. Weet iemand een oplossing zodat mij video kaart niet meer wieget naar overklokking oja het ram geheugen telt die dan ook niet meer.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Misschien een lagere FSB proberen ???
Ik denk dat je gewoon de max hebt bereikt

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Ehm.. Probeer eens wat duidelijker te zijn, want dat verhaal is niet echt te volgen..

Maar hoe weet je zo zeker dat het je video-kaart is?? Als ook je ram niet meer geteld wordt kan het ook gewoon zijn dat je proc niet meer wil, of je mobo ofzo!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25

Soullie

Planeshift

166/nog watuus
:? een fsb van 166 ?? of een cpu snelheid... ik volg hier erg weinig van

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-10-2025

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

196 mb ram 133 MHz
Als je met dat RAM op 166 MHz FSB wil gaan draaien, dan riskeer je inderdaad probs te krijgen. Voor 133 MHz RAM is dat een oc-ratio van 25% he; dat is dus wel erg veel... Geen beeld hebben heeft niet noodzakelijk te maken met je videokaart he.

Probeer sneller (lees: oc'ers) RAM te pluggen, daarmee zou het al beter moeten werken.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 18:20
Geforce 2 mx 64 mb
keb ook een mx-je dat kan niet harder dan 148, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het gewoon het limiet is van de kaart.

maar inderdaad probeer eens wazt zwaarder geheugen, bijv. micron/dane-elec/kingston.
deze lopen meestal 133 op cas2, dus ik denk dat 166 cas3 makkelijk moet kunnen.

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1