Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Documenten scannen

Pagina: 1
Acties:

• Italia
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Okee, ik wil het een en ander digitaliseren thuis.
Dat wil zeggen dat ik op zoek ben naar een WiFi scanner met automatische invoer en ook dubbelzijdig scannen.

Het budget is laag als mogelijk, hierdoor is tweedehands ook zeker een optie en misschien zelfs wel een voorkeur.

Nu heb ik zelf wat scanners van Brother gezien, modellen als de ADS1600 gezien, zijn nieuw 250-300 euro en dat vind ik eigenlijk nog iets te veel.

Zijn er (tweedehands) modellen die ik zeker moet meenemen in de overweging? Ik heb er totaal geen verstand van, dus ben op zoek naar tips hier.

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 19:34
Waarom Wifi?
Er zijn ook scanners die naar USB-drive of memory-card kunnen schrijven. De goedkoopste die ik kon vinden is pricewatch: Brother ADS-1200

• E - Jay
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 19:39
Ik heb dat idee ook eens gehad, is er uiteindelijk niet van gekomen maar toen zat ik in de hoek van de Epson Workforce serie die zijn niet al te duur en waren op meerdere manieren te verbinden. (wifi, ethernet, usb)
Maar of het daadwerkelijk wat is ...

Je kan goed filteren in de Pricewatch op deze site, dan kan je het aanbod op basis van je wensen in ieder geval flink verkleinen.
Kijk uiteindelijk wel goed, wat dubbelzijdig printen kan uiteindelijk ook betekenen dat je zelf het blaadje moet omdraaien ipv dat het automatisch gebeurd. Met scannen kan dat ook voorkomen.

• Italia
MSteverink schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:22:
Waarom Wifi?
Er zijn ook scanners die naar USB-drive of memory-card kunnen schrijven. De goedkoopste die ik kon vinden is pricewatch: Brother ADS-1200
Ik wil hem op zolder plaatsen en maar nas laten scannen, of misschien cloud in de toekomst. Op zolder veel papieren, maar geen netwerkaansluitingen.

• Italia
E - Jay schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:26:
Ik heb dat idee ook eens gehad, is er uiteindelijk niet van gekomen maar toen zat ik in de hoek van de Epson Workforce serie die zijn niet al te duur en waren op meerdere manieren te verbinden. (wifi, ethernet, usb)
Maar of het daadwerkelijk wat is ...

Je kan goed filteren in de Pricewatch op deze site, dan kan je het aanbod op basis van je wensen in ieder geval flink verkleinen.
Kijk uiteindelijk wel goed, wat dubbelzijdig printen kan uiteindelijk ook betekenen dat je zelf het blaadje moet omdraaien ipv dat het automatisch gebeurd. Met scannen kan dat ook voorkomen.
Ja dat is het lastige met zoek filters. Ik wil dubbelzijdig (oa documenten van de belastingdienst), maar dan niet handmatig.