Ik ben een GPU systeem aan het bouwen, met goede moed alle hardware gehaald waaronder
Case: pricewatch: Corsair Crystal 680X RGB Zwart
Mobo: pricewatch: ASUS Pro WS WRX80E-SAGE SE WIFI
4x GPU: pricewatch: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3090 OC
(overigens is dit niet om te minen, maar probleem zal niet veel anders zijn)
De RTX videokaarten nemen 3 PCI slots in beslag, daarvan zijn er 7.. er passen daardoor 3 videokaarten in en er is geen plek voor de riser in te stoppen...
De case heeft wel de mogelijkheid de 4e kaart op te hangen, dus dat is het niet..
:fill(white):strip_exif()/f/image/NLfviOeuthAjFqLpBZDUAwtA.png?f=user_large)
Dus nu zocht ik eigenlijk een andere case, waarbij ik 2 videokaarten kan ophangenmet risers los van het moederbord.. heeft iemand wellicht een idee?
Ik kan natuurlijk voor een mining rack gaan, maar dat is eigenlijk de laatste oplossing die ik zou willen gebruiken.
Case: pricewatch: Corsair Crystal 680X RGB Zwart
Mobo: pricewatch: ASUS Pro WS WRX80E-SAGE SE WIFI
4x GPU: pricewatch: ASUS ROG Strix GeForce RTX 3090 OC
(overigens is dit niet om te minen, maar probleem zal niet veel anders zijn)
De RTX videokaarten nemen 3 PCI slots in beslag, daarvan zijn er 7.. er passen daardoor 3 videokaarten in en er is geen plek voor de riser in te stoppen...
De case heeft wel de mogelijkheid de 4e kaart op te hangen, dus dat is het niet..
:fill(white):strip_exif()/f/image/NLfviOeuthAjFqLpBZDUAwtA.png?f=user_large)
Dus nu zocht ik eigenlijk een andere case, waarbij ik 2 videokaarten kan ophangenmet risers los van het moederbord.. heeft iemand wellicht een idee?
Ik kan natuurlijk voor een mining rack gaan, maar dat is eigenlijk de laatste oplossing die ik zou willen gebruiken.