Toekomstige glasvezel verbinding vergelijken

Pagina: 1
Acties:

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Misschien is dit een stomme vraag, maar ik krijg binnenkort glasvezel en ik wou wat aanbieders vergelijken maar dat lukt niet omdat al die sites aangeven dat er geen glasvezel beschikbaar is op mijn adres.

De enige aanbieding die ik nu heb gekregen is van KPN maar die vind ik niet heel bijzonder.

Is het iemand anders gelukt om dit toch te vergelijken?

Alvast dank voor de hulp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Geen idee welke providers je verder hebt gecheckt. Website van de provider dat glas beschikbaar is loopt soms wat achter.

Heb je geen folders gekregen van providers die in je gebied gaan leveren?

Welke glasboer gaat er leveren? KPN, E-Fiber?

Wil je puur glasvezel of ook met tv erbij?

Met TV erbij dan is vergelijking bijzonder 'lastig'. Zender pakket en prijzen wijken per provider behoorlijk af. Waar ga je dan voor? Je zender of laagste prijs ;).

Puur goedkoopste internet op glasvezel. Tweak is dan een van de goedkoopste.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Als het door kpnnetwerknl (reggefiber) wordt aangelegd zal het GPON worden met verkoop via het WBA model. Reken er dan maar niet op dat je direct andere providers kunt kiezen, daar gaat soms wat tijd overheen. Die andere providers moeten dan ook betalen voor het gebruik van het KPN netwerk, wat aan jou wordt doorberekend.

Als een andere partij het doet dan is de keuze groter. Moet je alleen waarschijnlijk wel wachten tot na oplevering voordat de vergelijkers het gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door nelizmastr op 23-09-2021 21:32 ]

I reject your reality and substitute my own