Ik ben op zoek naar een foto camera. Vooral om onze vakanties beter vast te leggen.
Wat is je budget?
Rond 450/400, hoeft niet per se een nieuwe te zijn
Wat wil je voor apparatuur kopen?
Ik ben specifiek op zoek naar een foto camera.
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
De foto camera zal voornamelijk voor vakanties gebruikt worden, natuurlijk gaat het ook wel is voorkomen dat er wat familie/vrienden op de foto gezet zullen worden.
Wil je foto's maken of filmen?
Foto's, film zal amper gebeuren.
Heb je nu al relevante apparatuur in bezit?
Nee, momenteel maken wij al onze foto's met een iPhone
Heb je verder nog specifieke eisen?
Nee, ik sta voor alles open. Heb zelf uiteraard al wel even wat onderzoek gedaan en ik kwam uit ook een spiegelreflex camera, ik ben een complete leek in deze tak van sport.
In mij eigen onderzoek kwam ik uit op een Canon 750D. Betreft wel een model uit 2015. Is dat de moeite nog waard? Of is dat bijvoorbeeld teveel van het goede om mee te beginnen?
Wat is je budget?
Rond 450/400, hoeft niet per se een nieuwe te zijn
Wat wil je voor apparatuur kopen?
Ik ben specifiek op zoek naar een foto camera.
Waar wil je hem voor gaan gebruiken?
De foto camera zal voornamelijk voor vakanties gebruikt worden, natuurlijk gaat het ook wel is voorkomen dat er wat familie/vrienden op de foto gezet zullen worden.
Wil je foto's maken of filmen?
Foto's, film zal amper gebeuren.
Heb je nu al relevante apparatuur in bezit?
Nee, momenteel maken wij al onze foto's met een iPhone
Heb je verder nog specifieke eisen?
Nee, ik sta voor alles open. Heb zelf uiteraard al wel even wat onderzoek gedaan en ik kwam uit ook een spiegelreflex camera, ik ben een complete leek in deze tak van sport.
In mij eigen onderzoek kwam ik uit op een Canon 750D. Betreft wel een model uit 2015. Is dat de moeite nog waard? Of is dat bijvoorbeeld teveel van het goede om mee te beginnen?
[ Voor 8% gewijzigd door xven0mxz op 23-09-2021 15:00 ]