Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een vervanging aan het samestellen voor mijn 11 jaar oude pc. Hier wil op kunnen gamen, video bewerkingen uit kunnen voeren en mijn software op kunnen ontwikkelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo lang het niet ver boven de 4000 komt is het goed
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om een vervanging van de pc dus de huidige randapparatuur neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast heb ik zelf voornamelijk gekozen omdat ik hem er mooi uit vindt zien. Het oog wil ook wat
Wat verwacht je van ons?
Het mooiste zou zijn als jullie een blik kunnen werpen op de setup die ik in gedachte had. Het is een tijdje geleden (11 jaar) dat ik een pc samengesteld heb dus ik ben wat roestig.
Daarnaast weet ik niet zeker of ik luchtkoeling of toch misschien voor een waterkoeling oplossing moet kiezen
Ik ben een vervanging aan het samestellen voor mijn 11 jaar oude pc. Hier wil op kunnen gamen, video bewerkingen uit kunnen voeren en mijn software op kunnen ontwikkelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo lang het niet ver boven de 4000 komt is het goed
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om een vervanging van de pc dus de huidige randapparatuur neem ik mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 509,- | € 509,- |
1 | Moederborden | MSI MEG X570 ACE | € 399,- | € 399,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti V2 OC Edition met LHR | € 799,- | € 799,- |
1 | Behuizingen | Gigabyte Aorus C700 Glass | € 475,53 | € 475,53 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16Q-64GVKC | € 334,73 | € 334,73 |
1 | Voedingen | be quiet! DARK POWER 12 1000W | € 270,99 | € 270,99 |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 2TB (zonder heatsink) | € 397,97 | € 397,97 |
Totaal | € 3.261,44 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast heb ik zelf voornamelijk gekozen omdat ik hem er mooi uit vindt zien. Het oog wil ook wat
Wat verwacht je van ons?
Het mooiste zou zijn als jullie een blik kunnen werpen op de setup die ik in gedachte had. Het is een tijdje geleden (11 jaar) dat ik een pc samengesteld heb dus ik ben wat roestig.
Daarnaast weet ik niet zeker of ik luchtkoeling of toch misschien voor een waterkoeling oplossing moet kiezen