Hoe order ik cryptovaluta op basis van RSI?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• lbuiten
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 25-09-2021
Mijn vraag
Is er een manier om bijvoorbeeld alle cryptovaluta te sorteren op RSI? Zodat je snel kunt zien of er op dit moment sprake is van overbought of oversold cryptovaluta. Zou veel tijd besparen op zoek naar kansen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle reacties

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@lbuiten Dit is wel een vrij karige topicstart... Waar heb je zelf al naar gezocht? Ben je bekend met scripting zodat je bijv. een exchange API zou kunnen uitlezen? Graag iets meer detail en toelichting aub.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaxaddhbi
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-02-2022
lbuiten schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:47:
Mijn vraag
Is er een manier om bijvoorbeeld alle cryptovaluta te sorteren op RSI? Zodat je snel kunt zien of er op dit moment sprake is van overbought of oversold cryptovaluta. Zou veel tijd besparen op zoek naar kansen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Leer eerst handmatig traden :)!

[ Voor 23% gewijzigd door tabaxaddhbi op 26-09-2021 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:44
Haha, weer iemand die denkt heel snel rijk te kunnen worden.

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-07 20:16
ColeJ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:51:
Haha, weer iemand die denkt heel snel rijk te kunnen worden.
Je hebt gelijk. Maar zo ben ik ook begonnen. Heb toen de formule van RSI weten te snappen. Daarnaast na een jaar echt gigantisch veel indicators weten te begrijpen. En Zelf heel wat geschreven.
(En ja, een winstgevende algoritme maken IS mogelijk.)
Maar om TS maar even uit zijn droom te helpen. Met alleen RSI kom je er niet, totaal niet.

Maar om ontopic te blijven. Kijk eens naar bijvoorbeeld Python als je dat kunt.
Je hebt paar dingen nodig:
- Python
- Ta-Lib (voor de RSI) https://github.com/mrjbq7/ta-lib
- API van desbetreffende exchange.
- Sorterings algoritme, die de RSI berekend van alle tickers.
- Output genereren kan als o.a. webserver, matplotlib, console o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark005
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Helaas is er geen snelle manier om geld te verdienen. Ik heb een jaar gestudeerd om 500 per maand te krijgen. Ik lees veel informatie https://cryptoine.com/bitcoin-profit/ . Ik adviseer u hetzelfde te doen. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door mark005 op 13-10-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:45
Iedereen kan goed traden afgelopen jaar, alles is gestegen.. Dus tja..
Probeer eens een bearmarkt te overleven met actief traden.. Als je dat lukt dan heb je mijn respect..

Puur op RSI traden is gedoemd te mislukken, iets kan oversold/overbought zijn maar nog steeds 20-30% meer zakken/stijgen... Je zult veel meer indicatoren erbij moeten nemen om een goede positie in te nemen of te verkopen..

De beste traders zijn holders in mijn ogen.. Zeer laag in een bearmarkt lekker accumuleren en dan de rit naar boven uitzitten en de top proberen te verkopen..

Tuurlijk kun je wel eens een goede trade maken, maar de kans op een foute trade is net zo hoog.. En op het eind winnen de holders vaak van de traders.. En het scheelt je enorm veel stres.

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Pagina: 1