tremble and despair for i am power!
Verwijderd
Het is bij @home ook de bedoeling en extra ip-adres voor een extra computer aan te vragen en het niet zo op te lossen, want dat mag niet!
Joehoe, het is zijn oplossing.Op maandag 20 augustus 2001 08:36 schreef Bendertino het volgende:
Het is bij @home ook de bedoeling en extra ip-adres voor een extra computer aan te vragen en het niet zo op te lossen, want dat mag niet!
BTW: Weet jij daadwerkelijk wat een router is?! Zo te zien niet!
Verwijderd
Je kunt het ook zo doen:
je sluit je internet ff op een windows bak aan en zegt dan:
Ping mail
ping www
enz.... Je neemt dan die IP's over en alles werkt
je sluit je internet ff op een windows bak aan en zegt dan:
Ping mail
ping www
enz.... Je neemt dan die IP's over en alles werkt
Correctie, dit mag wel!Op maandag 20 augustus 2001 08:36 schreef Bendertino het volgende:
@Home levert een verbinding. Wat je verder met die verbinding doet is jouw zorg. Al zet je er 3000 PC's achter, als je maar met 1 IP adres het internet opgaat (dmv Router of Gateway).
Tuurlijk zeggen ze dat het niet mag, anders zouden de 'gewone' mensen hun modem verbinden met een HUB/switch en vervolgens daarachter meerdere PC's neerzetten.
En even terug on-topic:
kijk even naar je domein naam.
www = www.plaats.provincie.nl.home.com
mail = mail.plaats.provincie.nl.home.com
news = news.plaats.provincie.nl.home.com
Zo moet het gewoon werken!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Correctie, het mag niet!! Je hebt een contract waarin staat dat het niet mag.Op maandag 20 augustus 2001 09:39 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Correctie, dit mag wel!
@Home levert een verbinding. Wat je verder met die verbinding doet is jouw zorg. Al zet je er 3000 PC's achter, als je maar met 1 IP adres het internet opgaat (dmv Router of Gateway).
Tuurlijk zeggen ze dat het niet mag, anders zouden de 'gewone' mensen hun modem verbinden met een HUB/switch en vervolgens daarachter meerdere PC's neerzetten.
En even terug on-topic:
Helaas wel 
Het is trouwens http://www/
Het is trouwens http://www/
Nu ook zonder stropdas
Tnx men! Dit werkt perfecto!Op maandag 20 augustus 2001 09:39 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Correctie, dit mag wel!
En even terug on-topic:
Kun je op Freesco ook een irc bot laten lopen? En is de ingebouwde firewall al genoeg? Moet ik nog settings daarin veranderen??
Verwijderd
Achterhaal je hostnaam
dmv Tracert jouw IPnr
Je ziet dan zoiets als cp12345-a.ndwrt.lb.nl.home.com. Bij zoekvolgorde van domeintoevoegsel(onder tabblad DNS configuratie) vul je het laatste stukje van de hostnaam in. bv ndwrt1.lb.nl.home.com.
Hierna kun je zonder problemen dmv www op de @home portal komen
dmv Tracert jouw IPnr
Je ziet dan zoiets als cp12345-a.ndwrt.lb.nl.home.com. Bij zoekvolgorde van domeintoevoegsel(onder tabblad DNS configuratie) vul je het laatste stukje van de hostnaam in. bv ndwrt1.lb.nl.home.com.
Hierna kun je zonder problemen dmv www op de @home portal komen
Verwijderd
Even iets duidelijk stellen mensen, ik weet wat een router is, heb zelf een hardwarematige, dit mag namelijk met mxstream.
En het mag niet, staat in de voorwaarden van @home, ik werk namelijk als bijbaantje (student moet ook wat verdienen) bij @home en het wordt mij altijd heel duidelijk gezegt dat mensen dat niet mogen doen.
Ik vind het zelf geen probleem, want ik doe ook alles wat illegaal is, maar toch moet ik wat @home betreft het goede voorbeeld geven en had ik @home gehad dan had ik het waarschijnlijk alsnog gedaan hoor, tegen alle regels in.
Ik vind het altijd leuk hoe mensen daar dan op reageren. Maar als je een boekje wilt met algemene voorwaarden, wil ik die met alle plezier toesturen.
En het mag niet, staat in de voorwaarden van @home, ik werk namelijk als bijbaantje (student moet ook wat verdienen) bij @home en het wordt mij altijd heel duidelijk gezegt dat mensen dat niet mogen doen.
Ik vind het zelf geen probleem, want ik doe ook alles wat illegaal is, maar toch moet ik wat @home betreft het goede voorbeeld geven en had ik @home gehad dan had ik het waarschijnlijk alsnog gedaan hoor, tegen alle regels in.
Ik vind het altijd leuk hoe mensen daar dan op reageren. Maar als je een boekje wilt met algemene voorwaarden, wil ik die met alle plezier toesturen.
HIer even een paar tips:
mail= mail.home.nl
news= news.home.nl
www= www.plaats.provincie.nl.home.com
Je hoeft voor de mail en news server dus geen namen zoals mail.roose1.nb.nl.home.com
Succes :):)
mail= mail.home.nl
news= news.home.nl
www= www.plaats.provincie.nl.home.com
Je hoeft voor de mail en news server dus geen namen zoals mail.roose1.nb.nl.home.com
Succes :):)
8000WP op Z-W & 1800WP op Z
Tnx was al gelukt overigens. De enige vragen zijn nog:
Kun je op Freesco ook een irc bot laten lopen? En is de ingebouwde firewall al genoeg? Moet ik nog settings daarin veranderen??
Pagina: 1