Hulp - Bedrijven die partijen laptops verkopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fkaktas
  • Registratie: Juni 2020
  • Niet online
Hi, ik weet niet zeker of het hier mag, maar probeer het toch. Zo niet, mag het verwijderd worden.

Ik wil mogelijk een kleine handel/zaak beginnen waarbij je laptops verkoopt. Hobbymatig heb ik laptops gerepareerd en vind dit erg leuk om te doen.

Nu weet ik alleen niet waar ik moet wezen om goedkoop laptops te kunnen kopen, zodat ik ze kan nakijken en weer doorverkopen.

Je hebt uiteraard marktplaats en veilingen zoals BVA, echter bieden die niet altijd een uitkomst. Het liefst zou ik samen met een groothandel willen werken.

Het gaat dan voornamelijk om ietswat nieuwere laptops, zeg intel 8e gen of nieuwer.

Alleen weet ik dus niet waar ik moet beginnen. Eventueel vanuit het buitenland (BE of DE) kan ook.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Eventueel als je zelf een groothandel hebt kan dat ook helpen.

Alle reacties

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:58
Heb je de zoekmachines wel eens geprobeerd? Er zijn zat bedrijven die gebruikte laptops verkopen. Probeer die eens te benaderen.
Plaats anders eens een advertentie in V&A https://tweakers.net/aanbod/

• fkaktas
  • Registratie: Juni 2020
  • Niet online
NLMaca schreef op donderdag 23 september 2021 @ 01:58:
Heb je de zoekmachines wel eens geprobeerd? Er zijn zat bedrijven die gebruikte laptops verkopen. Probeer die eens te benaderen.
Plaats anders eens een advertentie in V&A https://tweakers.net/aanbod/
Google is uiteraard je beste vriend. Alleen zie ik daar door de bomen het bos niet meer. Daarom hier een topic aangemaakt hopende dat iemand zijn/haar (persoonlijke) ervaringen kan delen. Ik kan ook ieder bedrijf opbellen, maar dat schiet ook niet op.

Een advertentie plaatsen is een idee, alhoewel ik me afvraag hoe succesvol én persistent dat zal zijn.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Van tijd tot tijd komen dit soort topics langs, maar lopen eigenlijk altijd vast op de veel te kleine marges. Jij wil partijen goedkoop op kopen, maar dat wil iedereen. Hoeveel klanten ga je hebben, WKOA gaat je tegenwerken in de marges, en je wilt ook nog eens courante laptops die nog gewoon in gebruik zijn.

Je kunt het beter als beun/hobby blijven doen, of je moet echt een veel sterker businessplan maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.