Odysee toevoegen aan video embeds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Topicstarter
Gezien ik graag youtube zoveel mogelijk links laat liggen en dus steeds meer gebruik maar van alternatieve videoplatformen zou ik graag willen zien dat Odysee gaat werken met de video embed.

[Video: https://odysee.com/@HardwareUnboxed:2/amd-ryzen-7-2700x,-30-games-benchmarked:3]

Werkt volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Topicstarter
Necropost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We ondersteunen inderdaad maar een beperkt aantal videoproviders (youtube en vimeo). Een eventuele nieuwe provider moet wel een duidelijke toegevoegde waarde hebben en de site in kwestie moet oEmbed ondersteuning bieden.

Grootste struikelpunt is het feit dat we voor derden expliciet cookieconsent moeten vragen; dat maakt dat we de lat ook erg hoog leggen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Topicstarter
Jammer, zelf geen idee of ze oEmbed ondersteunen. Door maar een klein aantal video sites aan te bieden worden de alternatieven ook helaas minder snel bekend.
Odysee is naar mijn idee erg goed op weg en een boel Linux en andere tech content creators zijn er op te vinden; In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bitchute waar veel meer polariserende filmpjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:38

DaFeliX

Tnet Devver
Ik kende 't platform nog niet, maar ga het zeker 'ns nader bekijken vanuit 't oogpunt van een gebruiker.

Vanuit 't oogpunt van tnet devver: De privacy policy is in elk geval leesbaar, dat is heel wat. Helaas staat er wel heel specifiek in hun voorwaarden "We may also use trusted third-party services that track this information on our behalf.", wat dan een eventuele integratie binnen Tweakers bemoeilijkt. Alternatieven voor videoplatformen juich ik toe, maar als we daarmee extra trackers toevoegen lijkt me dat niet handig; zeker niet als er verder geen grote onderscheidende factor is tov de videoproviders die we al hebben. Daarmee zeg ik niet dat we 't niet gaan doen, maar acht de kans wel zeer klein.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet