Is helaas niet het enigste
Zoveel geld betaald voor een buitenlands model. werkte prima, maar de voeding die men gebruikt, is wel heel strak gedimensioneerd. Flinke donkerbruine plekken op de print, betekent dus dat de onderdelen flinke spanningen staan de dissiperen, met als gevolg, bij oververhitting een power supply die gaat staan te janken, waarna de tv uit gaat en uitblijft !
Niets werkt meer. Ja geheel spanningsloos maken en laten, daarna stekker weer in stop contact en dan werkt alles weer.
Een duidelijk minpunt. 1700,- € voor zo'n tv, daar had ik toch meer van verwacht.
Wellicht ligt dit in de lijn der verwachtingen, want de voorgaande modellen hadden ook al voedings problemen.
Gewoon een slecht ontworpen voeding, kwalitatieve slechte onderdelen ingekocht met dit als eind resultaat.
Het zal me benieuwen hoe lang het nu weer gaat duren, voordat iemand van het service center langskomt om de psu te wisselen. anders zet ik zelf de soldeerbout in dat ding, maar of ik ooit nog een LG koop ( er is een wens voor een 2e op de slaapkamer), daar moet ik nog eens heeeeeel goed over nadenken.