Toon posts:

foute gebruikersnaam......en andere shit

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
(Vraag1)Hallo ik zit met een probleem....ik heb een vekeerde gebruikersnaam ingevoerd namelijk Jefferon019..het moet zijn
Jefferson019..(de s vergeten)hoe kan ik dit veranderen....
(vraag2)waar moet je je voortellen als nieuweling...
(vraag3)waar hoort deze topic thuis....

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Op maandag 20 augustus 2001 02:02 schreef Jefferon019 het volgende:
(Vraag1)Hallo ik zit met een probleem....ik heb een vekeerde gebruikersnaam ingevoerd namelijk Jefferon019..het moet zijn
Welkom :)

1) De nick/naam is het enige wat niet veranderd kan worden. Ze (de crew) kan hem wel voor je op nonactief zetten denk ik, en dan kun je je opnieuw registreren onder de juiste naam
2) Is hier niet nodig, met zo'n 30000 users zouden wel erg veel topics ontstaan als iedereen zich voor zou stellen
3) Hier is de juiste plaats

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 02:02 schreef Jefferon019 het volgende:
Advies voor dat je post... lees eerst onder de forums wat waar hoort. lees daarna de FAQ daar. En zoek dan of je vraag al gesteld is.

scheelt een hoop verwijzingen... naar de search en faq...

leer van de fouten die de meesten maken...

misschien handig om een faq voor newbies te maken en link in de standaard registratie mail te zetten.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Nicks hernomenen doen we in principe niet aan om bovengenoemde reden. Op zich heb je het zo toch origineel opgelost met je ondertitel :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson