Hallo,
Ik ben van plan om een game pc te gaan bouwen met een budget van ongeveer € 1500,- (max € 1750,-). kunnen jullie voor mij je beste build maken en aangeven waarom je voor die componenten hebt gekozen.
Als je tips hebt geef het aan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een echte game pc worden. Ik wil triple A game's gaan spelen zoals Red Dead Redemption 2, Halo infinite, flight simulator 2020, Star wars jedi fallen order, etc. Ik wil het ook gaan gebruiken voor VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond € 1500,- (Max € 1750), dus alleen de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor
Processor koeling
Moederbord
Videokaart
Geheugen intern
Solid state drive
Voeding
Behuizing
Windows 10
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk AMD processor maar Intel mag ook en als software Windows 10.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor behuizing Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart. En de pc moet WiFi hebben (ik kan moeilijk een utp kabel naar zolder trekken).
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat de pc krachtig is, 1440p resolutie met 144Hz, hij moet snel zijn, future proef zijn, vr kunnen spelen en RTX.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik ben van plan om een game pc te gaan bouwen met een budget van ongeveer € 1500,- (max € 1750,-). kunnen jullie voor mij je beste build maken en aangeven waarom je voor die componenten hebt gekozen.
Als je tips hebt geef het aan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een echte game pc worden. Ik wil triple A game's gaan spelen zoals Red Dead Redemption 2, Halo infinite, flight simulator 2020, Star wars jedi fallen order, etc. Ik wil het ook gaan gebruiken voor VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond € 1500,- (Max € 1750), dus alleen de pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor
Processor koeling
Moederbord
Videokaart
Geheugen intern
Solid state drive
Voeding
Behuizing
Windows 10
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk AMD processor maar Intel mag ook en als software Windows 10.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor behuizing Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart. En de pc moet WiFi hebben (ik kan moeilijk een utp kabel naar zolder trekken).
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat de pc krachtig is, 1440p resolutie met 144Hz, hij moet snel zijn, future proef zijn, vr kunnen spelen en RTX.
Alvast bedankt voor jullie hulp.