Verwijderd
Kijk op de achterkant van je doos/cd hoesje/boekje 
Anders is dit een request en dat mag niet he
Anders is dit een request en dat mag niet he
beetje dom om hier naar een serial te gaan vragen
maar dat merk je zo wel als ie wordt dicht gegooid
maar dat merk je zo wel als ie wordt dicht gegooid
Stay safe
of probeer eens www.altavista.nl maar dan anders geschreven.
www.ast*l***s*a.nl geloof ik
Ga maar lekker puzzelen met de lettertjes ofzo!
www.ast*l***s*a.nl geloof ik
Ga maar lekker puzzelen met de lettertjes ofzo!
Uit de FAQ
:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.
Inderdaad....
Je zou als je naar zijn homepage kijkt niet echt verwachten dat hij nog hulp nodig heeft om een serial te vinden...
Je zou als je naar zijn homepage kijkt niet echt verwachten dat hij nog hulp nodig heeft om een serial te vinden...
ik denk dat ie gewoon lui is ofzo?Op maandag 20 augustus 2001 02:48 schreef Moon het volgende:
Inderdaad....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
+ een waarschuwing voor Dhr. TuXx.Op maandag 20 augustus 2001 02:44 schreef ubermaestro het volgende:
Uit de FAQ:
[..]
Dicht.
bad dog
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()