Geen idee of dit de juiste manier is, zoniet dan hoor ik het graag of zie ik graag een kick naar de juiste plek.
)
Ik kan geen rectificatie knop vinden bij de website van de Gelderlander, dus dacht het via hier onder de aandacht te kunnen brengen en gezamelijk meer onjuistheden uit het artikel te kunnen halen
Deze informatie zal vast telefonisch vergaard zijn, en niet juist genoteerd door de medewerker van de Gelderlander. Maar er staan hier nogal wat foutjes in.https://www.ad.nl/tech/hi...ernetabonnement~afb1bffc/
Hier moet je op letten bij het kiezen van een internetabonnement
Een goede internetverbinding is snel, stabiel en kost niet te veel. Maar een verbinding vinden die dit allemaal is, kan lastig zijn. Wil je kabel, DSL of glasvezel? Wat is er in jouw omgeving beschikbaar, wat zijn de verschillen en welk soort verbinding past bij jou? Wij zoeken het uit, samen met Tweakers-techexpert Olaf van Miltenburg.
Dit is even een in het oog springende alinea erbij gepakt, waar zaken verward staan geformuleerd of gewoon ronduit fout. (Milli vs micro seconden scheelt een factor 1000Downloaden en uploaden
Een ander belangrijk detail is dat iedere internetverbinding twee verschillende soorten snelheden kent: de downloadsnelheid en de uploadsnelheid. Die eerste geeft aan hoe snel jouw computer data kan ontvangen, de tweede hoelang het duurt voordat informatie vanaf jouw computer het internet bereikt. Kijk je een film op Netflix of download je een bestand? Dan is de downloadsnelheid belangrijk. Wil je een bestand online? Dan verzend je data volgens je uploadsnelheid.
Een laatste belangrijke term is ‘latency’, oftewel ‘pin’. Dat is, simpel gezegd, de snelheid waarmee data over het netwerk gaan. De latency geeft de vertraging aan, dus lager is beter. Dit wordt gemeten in microseconden. De Mbps bepaalt dus hoeveel data er per seconde kan worden binnengehaald of verzonden, en de latency zegt hoelang het duurt voordat die data bij de ontvanger is. Hoe lager de latency, hoe stabieler het netwerk en de verbinding.

Ik kan geen rectificatie knop vinden bij de website van de Gelderlander, dus dacht het via hier onder de aandacht te kunnen brengen en gezamelijk meer onjuistheden uit het artikel te kunnen halen
Nee